Joshua Ray Walker - See You Next Time (2021)

Country
Label: State Fair

1. Dallas Lights (3:57)
  2. Three Strikes (3:43)
  3. Cowboy (3:03)
  4. Sexy After Dark (3:50)
  5. Flash Paper (3:41)
  6. Fossil Fuel (3:42)
  7. Dumpster Diving (2:30)
  8. Gas Station Roses (3:17)
  9. Welfare Chet (2:48)
  10. See You Next Time (2:47)
avatar van Bartjeking
Ik zag deze jongeman het Amerikaanse volkslied zingen tijdens de GP van Austin. Vond zijn verschijning integrerend op zijn zachtst gezegd. Was hem weer vergeten en kwam dit plaatje in een van de vele jaarlijstjes tegen. Iemand die al behoorlijk naam heeft gemaakt, maar aan mij voorbij is gegaan. Zijn teksten zijn verhalend en soms verrassend van insteek; dacht vooraf dat het van die gladde mainstraim country zou zijn. Ook muzikaal gezien gaat het verder dan ik dacht, naast standaard honky-tonk een mooi paletje aan (southern) invloeden.

avatar van Lambchop
Lekkere plaat. Topper