Madrugada - Chimes at Midnight (2022)

geen stemmen

11. The World Could Be Falling Down
  12. Ecstasy
  • vanaf 28 januari 2022 te koop
avatar van kruder
Ontzettend veel zin in, 1 van de beste bands ever.

avatar van vigil
Ik weet t niet met Dreams at Midnight. Het is niet heel onaardig ofzo maar het is wel erg radiovriendelijk, t schuurt nergens. Er zit zo'n Kensington/Kings of Leon balladvibe in en dat kan nooit de bedoeling zijn lijkt me. Sivert zingt een beetje met een licht Amerikaanse country snik in zijn stem en het onderliggende toetsenwerk is wel erg Springsteenachtig. Je zou bijna aan Live of Creed gaan denken...

Als dit mij moet overtuigen gaat dat nog niet lukken. De clip vind ik opzich wel tof, zo'n brandend huisje is ook weer niet het meest originele idee maar het is mooi in beeld gebracht.

avatar van Mausie
vigil schreef:

Inderdaad een heel erg matige single, vind het doorsnee, irritante radiomuziek. Nobody Loves You Like I Do vind ik dan wel weer heerlijk, dat is nou het Madrugada geluid dat ik wil horen

avatar van Musico Pinjo
"Nobody loves you like I do" liet me met een heel goed geval achter, het daarna uitgebrachte "Dreams at midnight" doet me vooralsnog weinig. Welke kant gaat het kwartje opvallen?
Ik kijk erg uit naar deze release, Madrugada en het solo-werk van Sivert zijn me erg lief.

avatar van coldwarkids
Nobody Loves You Like I Do is maar een saai nummer. Dreams At Midnight is vele maten beter. Hoe simpelheid zo mooi kan zijn.

avatar van legian
Beide nummers hebben zo hun pracht in zicht. Maar Nobody Loves You Like I Do weet wat meer te boeien bij mij. Erg benieuwd naar het album.

The World Could Be Falling Down is ook uit

avatar van Gladius
MarcoB schreef:
The World Could Be Falling Down is ook uit

olapola, klinkt niet verkeerd, een typisch Madrugada nummer. Had ik wel niet meteen zien aankomen, een nieuw album na al die jaren. Nog enkele maanden wachten zal nog wel lukken zeker. Een goede periode om heel het oeuvre er nog 'ns door te gooien. Unieke band zonder meer!

avatar van Harribo
Kijk hier erg naar uit
Hoewel ik ook vrees dat het wel allemaal wat catchy muziek is. Ik zal het gaan zien