Riverside - Riverside 20 / Vol.1, the Shorts (2021)

Polen
Rock / Metal
Label: Inside Out

1. Story of My Dream (5:47)
  2. In Two Minds (4:35)
  3. Loose Heart (4:47)
  4. Acronym Love (4:43)
  5. Conceiving You (3:40)
  6. I Turned You Down (4:34)
  7. Panic Room [Radio Edit] (3:52)
  8. Through the Other Side (4:05)
  9. Forgotten Land [Radio Edit] (5:10)
  10. The Depth of Self-Delusion [Radio Edit] (4:59)
  11. We Got Used to Us (4:09)
  12. Shine (4:07)
  13. Lost (5:51)
  14. Addicted (3:58)
  15. Time Travellers [Radio Edit] (5:19)
  16. Vale of Tears (4:48)
  17. Guardian Angel (4:23)
  18. Lament (5:05)
  19. River Down Below [Radio Edit] (4:25)
avatar van Torch
Geweldige compilatie, helaas geen fysieke release!

avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)
Met het nieuw uitgebrachte nummer 'Story of My Dream' als eerste track!

avatar van legian
Ik heb hem nu op staan, maar dat nieuwe nummer valt wel echt weg tussen de oudere nummers zeg. Ik was er eerder nog positief over, maar zo in een directe vergelijking mist het toch wel wat. Verder is de verzameling natuurlijk weer erg fijn. Het blijft heerlijke muziek. Hoewel deel 2 mij meer trekt.

Torch schreef:
Geweldige compilatie, helaas geen fysieke release!

Hi Torch,
Mogelijk dat je het al hebt meegekregen, maar wél een fysieke CD-release in beperkte oplage.
Ik heb hem inmiddels in huis.

Riverside 20 The Shorts and The Longs 4CD is OUT NOW !!! – Official Riverside Store - store.riversideband.pl

avatar van legian
Ome Ries schreef:

Hi Torch,
Ik heb hem inmiddels in huis.

Jammer dat de verzendkosten net zo duur zijn als de cd, die ik trouwens vrij goedkoop vind voor 4 stuks.
Ach ik heb de nummers toch al op de betreffende albums in huis.