Afflecks Palace - What Do You Mean Its Not Raining (2021)

1 stem

Rock / Pop
Label: Spirit of Spike Island

1. This City Is Burning Alive (3:10)
  2. Carpe Diem (3:00)
  3. Pink Skies (4:38)
  4. Forever Young (4:01)
  5. Ripley Jean (4:07)
  6. On and On (3:05)
  7. Spinner (This Must Be Love) (3:28)
  8. Accelerator (4:46)
  9. We Can Be the Avalanche (3:50)
  10. When Coffee Wakes Chaos (3:59)
  11. Calling All Cars (3:46)
avatar van blur8
Afflecks Palace is een warenhuis is in Manchester met hippie kleding. Band met zelfde maakt dus psychedelische pop Ze zijn duidelijk verliefd op de klassieke Madchester vibes met hoorbare Stone Roses invoeden. Het lijken vervlogen tijden, maar als ze zo fris uit het stof getrokken worden is beluisteren van hun debuutalbum verre van een straf.

soms een bloemblaadjes melodie maar vlot gevolgd door de power van gierende gitaren, die ook achterwaarts klinken. kristalheldere melancholie en voeg een drukke bas en de schuifelende drums toe en mij is duidelijk dat er veel tijd en liefde is ingestopt.
Fav track kiezen wordt bemoeilijkt door doorlopend goede songs. Dus daar beginnen we niet aan. Het is pure gitaarpopperfectie.