Cozz - Fortunate (2021)

2. Higher Power (2:18)
  3. Juice Bars (2:26)
  4. So Am I (2:55)
  5. Addicted (2:09)
  6. Control Problems (3:17)

met YG

7. Cry (2:37)
avatar van Yestsida
Ligt het aan mij of klinkt Cozz op deze EP nu super hard als zijn labelhoofd?

Heb eerlijk waar dubbel moeten checken bij vele nummers of J. Cole nu eigenlijk meedeed op de nummers of niet, dit schijnt dus het geval niet te zijn. Enkel aan de beat van het eerste nummer heeft hij meegewerkt.
Het was me voorheen precies nooit opgevallen dat ze qua stem zo op elkaar lijken, zeker als ze beginnen harmoniëren.

Dit klinkt heel wat gelikter en radiovriendelijker dan zijn 2 albums hoor, absoluut als je het vergelijkt met zijn debuutalbum.
De rapkwaliteiten van deze West Coast-rapper blijven staan als een huis en hij rapt ook ontzettend helder maar de algemene sound van de Fortunate EP vind ik niet bijzonder sterk.

Teleurgesteld in dit project. Misschien word ik wat positiever na wat meer luisterbeurten, dit project is nog maar recentelijk uitgekomen natuurlijk.