LÉON - Circles (2022)

Zweden
Label: BMG

1. Dancer (3:57)
  2. Wishful Thinking (4:03)
  3. Soaked (3:32)
  4. Fade Into a Dream (2:51)
  5. All My Heroes (3:25)
  6. Look Like That (4:13)
  7. Lift You Up (4:09)
  8. Moonlight (2:47)
  9. Circles (3:13)
  10. Wildest Dreams (4:43)
  11. The Beach (3:41)
In het kader 'ik ga op vakantie en neem mee uit het betreffende land': Léon.

Nooit van gehoord, maar haar album is dit jaar uitgebracht en het moet iets zijn dat mijn partner ook kan waarderen in de auto.
Zweden is dit jaar de bestemming en ik denk hiermee wel een lekker aut0-muziekje voor ons beiden te pakken te hebben.

Aangename stem, prima liedjes. Helemaal goed wat mij betreft.

Afgelopen vakantie dus echt heel veel gedraaid in Zweden. We kunnen nu zeggen dat dit onze vakantieplaat van 2022 is geworden. Vanaf nu zal het draaien van Circles altijd wel herinneringen oproepen aan twee fijne weken samen in dat prachtige land.

Ondanks het concert van The Ark in Stockholm, wat te gek was, en het vele draaien van hun albums vermoed ik dat de herinneringen echt aan dit album gaan kleven (en als ik The Ark hoor meer aan het concert zal denken).

Muziek + herinneringen: altijd zo mooi.

Vanavond in Paradiso gezien: publiek was ongelooflijk enthousiast en bestond uit veel jonge meiden en jonge gays (ik viel wat uit de toon haha). Oh, en Gretz (die valt dus ook uit de toon)

Wist niet dat ze zo populair was. Ik zit te veel in een MuMe-bubbel denk ik, want hier doet ze niet veel.

avatar van S1998
Ik kende van LÉON alleen een paar nummers, vooral Thinking About You veel geluisterd toen die net uit was. Om de een of andere reden nooit haar albums geluisterd, op een paar keer snel doorheen scrollen na.

Toch maar eens een album opgezet en wat is dit heerlijk! Wat een nostalgische en warme nummers op dit album.