Stray Cats - Rumble in Brixton (2004)

Label: Surfdog

1. Intro (0:13)
  2. Rumble in Brighton (3:52)
  3. Double Talkin' Baby (3:34)
  4. Something's Wrong with My Radio (3:14)
  5. Ubangi Stomp (4:00)
  6. Stray Cat Strut (4:03)
  7. Gene & Eddie (4:32)
  8. Too Hip Gotta Go (2:43)
  9. Sleepwalk (5:01)
  10. I Won't Stand in Your Way (4:41)
  11. My Baby Left Me (3:58)
  12. Blast Off (3:01)
  13. Intro (0:43)
  14. 18 Miles to Memphis (3:45)
  15. Bring It Back Again (3:01)
  16. Fishnet Stockings (4:09)
  17. Runaway Boys (3:52)
  18. Rock This Town (6:28)
  19. That's All Right (2:49)
  20. Good Rockin' Tonight (2:41)
  21. Twenty Flight Rock (3:38)
  22. (She's) Sexy 17 (4:00)
  23. Please Don't Touch (3:48)
  24. Mystery Train Kept a Rollin' (4:13)
avatar van Tijn79
.........

Hier wordt je stil van, wat een waaaaaaaaaaanzinnige live registratie en wat een comeback na al die jaren.

gewoon prachtig

Kan ik alleen maar beamen, een fantastische live registratie en ook een volledige set waar niet alleen aandacht is voor hun eerste paar albums maar waar ze het beste uit hun hele carriere bij elkaar spelen, dus ook hun latere albums.
Het speelplezier druipt er vanaf.

avatar van Blokkie
Heb hem sinds gisteren binnnen. Inderdaad een geweldige live-plaat. Ik zeg niks nieuws als ik meld dat Setzer bij de top in gitaarland hoort.

avatar van judgepaddy
Setzer is een godenzoon!
Zoals hij op zijn Gretsch tekeer gaat is de definitie van Rock&Roll, zo ook deze gehele CD.
10, 9, 8, 7,....... juist ja.

Een geweldige plaat om het weekend mee te beginnen en de duffe sfeer van november helemaal van je af te schudden, super live-plaat met een heerlijke vinnigheid en passie

Brian Setzer, zonder de anderen tekort te willen doen, schittert op deze plaat in alles; stem, muzikaliteit, als instrumentalist en aanjager....onderschat artiest als je het mij vraagt die je live echt eens zou moeten gaan zien.

Nog maar eens een half puntje verhoogd, tot het hoogst haalbare. Als het concert vandaag net zo goed word als hun dvd "Rumble in Brixton" dan ben ik meer dan tevreden. Wat is Brian Setzer toch een gitaarheld.

Helaas hun laatste concert op 1 juli gemist vanwege buitenlands bezoek, dit album maakt dat gemis meer dan goed. Muziek in zijn puurste vorm, muziek met een diepe, diepe ziel/hart, onaards levendig. Met Brian Setzer in een onwaarschijnlijk veelzijdige glansrol, deze man staat qua talent en uitstraling op gelijke voet met de groten der muziekaarde en daar is geen woord van overdreven. Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat hij in het muzieklandschap een rol in de marge vervult. Komt het door het genre, zijn koppigheid, zijn ondeugendheid of zijn afschuw voor het meelopen in een voorgekauwd straatje ?