Neworder - Fine Time (1988)

Rock / Dance
Label: Factory

1. Fine Time (3:08)
  2. Don't Do It (4:30)
  3. Fine Line (4:43)
  4. Fine Time [Silk Mix] (6:15)
  5. Fine Time [Messed Around Mix] (4:35)
avatar van johan de witt
De minste single van Technique, maar nog altijd wel erg lekker.
Leuke hoes ook

Waarom geen spatie?

Waarom geen spatie?

Omdat op het label de naam ook zo geschreven wordt, net als op de hoes van Neworder - Round & Round (1989) - MusicMeter.nl
Discogs houdt ook zo de schrijfwijze van de band aan voor deze releases: Neworder* - Fine Time | Releases, Reviews, Credits | Discogs

Kolder. Dan zou de o ook cursief moeten. Quod non

Pillpoppin' Ibiza

Kolder. Dan zou de o ook cursief moeten. Quod non

Ik probeer gewoon de Wiki hierin zo goed mogelijk te volgen:

De artiest is de uitvoerende van een album en wordt op MusicMeter over het algemeen zo opgenomen als op het artwork van een album vermeld staat (bij afwijkingen – bijvoorbeeld omwille van lay-outredenen – is de schrijfwijze op de rugzijde van het artwork leidend).

Hier is er geen rugzijde, maar een achterzijde die het ook zo doet:

Bij de andere release doet de rugzijde het ook zo:

Als je weet hoe de 'o' te cursiveren, kun je een correctie indienen.

avatar van luigifort
Het feit dat een band speelt met hun typografie of hoe je het ook wilt noemen doet niets af aan het feit dat het nog steeds dezelfde band (New Order) is. Als je het nu aan Bernard zou vragen zou ie New Order opschrijven...

WhoAmI schreef:

Wel grappig dat Discogs dan bij de notes schrijft:
New Order's 17th single, released November 1988. In addition to the regular 7", 12", and CD-Single, a second 12" was released with Steve "Silk" Hurley remixes.

Wel grappig dat Discogs dan bij de notes schrijft:

Je bedoelt dat Discogs dus verder de bandnaam gewoon met spatie schrijft, en dus op de pagina niet zo consistent is? Dat is inderdaad grappig
Voor de duidelijkheid: het maakt mij persoonlijk helemaal niets uit of de band nu met spatie of spatieloos op deze pagina staat. Ik heb daar zelf dus geen sterke mening over! Op het moment staat er geen spatie; er werd gevraagd waarom, en ik probeerde daarop gewoon antwoord te geven door uit te leggen waarom ik de artiestennaam bij het toevoegen zo had ingevoerd. Ik probeerde dus gewoon conform de regels als op de Wiki te handelen, zoals ik net uitlegde.
Het maakt mij dus niets uit wat hier nu uit voortkomen zal! Het was ook natuurlijk niet mijn bedoeling om hier een discussie of iets dergelijks mee te creëren. Ik heb zelf ook niets tegen spaties persoonlijk, let wel. Ze kunnen zeer nuttig zijn, zoals in het scheiden van twee woorden, die bijvoorbeeld samen een bandnaam vormen

avatar van EttaJamesBrown
Ik volg jouw redenatie helemaal. En ook mij maakt het uiteindelijk niets uit. Mijn gevoel zegt alleen dat ‘de regels de plank hier mis slaan’.

Zo komen de singles van Technique, op deze site met spatie. De bandnaam staat niet op de voorkant, wel op de achterkant. Nota bene zonder spatie. Het zou wat zijn we ook daar nu de spatie verwijderen.
Zou wel consequent zijn, toch? Maar ook kolder.

avatar van luigifort
In ieder geval fijn dat Fine Time de single van Technique van Neworder is en Fine Time de albumtrack van Technique van New Order