Fantastic Negrito - White Jesus Black Problems (2022)

Blues / Rock
Label: Storefront

1. Venomous Dogma (5:31)
  2. Highest Bidder (3:34)
  3. Mayor of Wasteland (0:49)
  4. They Go Low (3:42)
  5. Nibbadip (3:47)
  6. Oh Betty (3:56)
  7. You Don't Belong Here (1:07)
  8. Man with No Name (3:30)
  9. You Better Have a Gun (3:32)
  10. Trudoo (3:37)
  11. In My Head (3:23)
  12. Register of Free Negroes (1:21)
  13. Virginia Soil (3:10)
avatar van MarkS73
En weer een nieuwe single. de derde inmiddels en die man blijft toch geweldig...

avatar van Cor
Cor
De bekende mix van blues, gospel, soul in een uitbundig psychedelisch jasje. Verveelt nooit, maar ik ben wel eens meer gegrepen door een album van Fantastic Negrito.

avatar van MarkS73
Cor schreef:

Dat gevoel had ik ook. Het haalt niet het hoge niveau van voorgaande albums voor mij.

avatar van Funky Bookie
Inderdaad zijn minste album tot nu toe. Inhoudelijk (tekstueel) echter zijn sterkste. Ik kan me voorstellen dat deze nog wel groeit na e.e.a. live gezien te hebben.