DuvelDuvel - Puur Kultuur (2007)

Label: Top Notch

1. Puur de Intro (2:10)
  2. De Bron (3:41)
  3. Wijd Verspreid (3:09)
  4. Kriepkriep (3:46)
  5. Let Niet op Mij (3:54)
  6. Roffa (3:16)

met 7th Son

7. DuvelDuvel Niet (3:13)
  8. Tis Geen Pretje (3:23)
  9. Heb Me Lief (3:03)
  10. Hoge Hakken (2:36)
  11. Hardkanle (3:38)
  12. Schijt Is de Norm (2:25)

met X-Dot

19. Ooh Liefduh (2:57)
avatar van lowieke
ooooooo liefduuhh!!!

Rene1979
Ik heb de schilderij versie van dit album erg leuk om te hebben.

avatar van Shelter
ja dat schilderij is echt creatief.... zonde dat ik die niet gekocht had, achteraf wel spijt van...helemaal omdat het album echt dope is.

avatar van Sjoerd_
Kopen voor €100 Shelter? Haha grapje. Ik heb ook het schilderij, inderdaad een dope collectors item.

avatar van VanDeGriend
Slowchat verwijderd

avatar van Shelter
op zich wel handig ook voor anderen om te weten dat die nog in concerto ligt...jullie zijn wel erg streng hier hoor pffff

avatar van TheLegacy
ze zijn herenigd met Rein de Vos en hebben hun eigen label opgericht: ROTTZ

avatar van nognooit
Ten tijde van release kon ik dit album al moeilijk behappen.
Toen ook al vond ik een aantal nummers tof, maar merendeel saai tot irritant. Nu, een paar jaar later, is die mening eigenlijk niet veranderd. Waar ik de Aap-o-Theek nog wel kon waarderen, vind ik dit een zeer matig album. Een paar tracks zijn echt leuk, maar ook die zijn vergetelijk. De teksten lijken ook een en al grappen en grollen en boosting en bragging te zijn. Niet mijn ding.

avatar van KILLERBEE99
Hoe ik kon herinneren vond ik hun debut beter... Maarja dat is meestal het geval... Binnekort weer eens gaan luisteren

GCITY050
Productioneel gezien voor mij sowieso beter dan Aap-o-theek. De eerste 5 tracks zijn keihard, en dan moet ik de rest nog eens in een geheel luisteren.