Froukje - Uitzinnig (2022)

Pop / Electronic
Label: Top Notch

1. Uitzinnig (2:51)
  2. Zonder Gezicht (2:44)

met S10

3. Een Man Die Nooit Meer Huilt (2:25)
  4. Niets Tussen (2:59)
  5. Een Teken (2:13)
  6. Liever met Jou (3:30)
avatar van AstroStart
Weer een perfecte EP die wat mij betreft op één lijn ligt met de voorganger. Zes sterke nummers met iets meer dynamiek dan 'Licht & Donker'. Zo ontbrak een rustpunt op de eerste EP en die is hier nu wel met 'Een Teken'. De prijsnummers zijn 'Niets Tussen', het 'Ik Wil Dansen'-achtige 'Uitzinnig' en natuurlijk 'Zonder Gezicht' met S10. Dat laatste nummer werd op ESNS al gebracht. Het is dan vreemd om het nu op de plaat te horen, omdat het 'bandgevoel' een beetje ontbreekt, maar deze uitvoering doet zeker geen afbreuk aan het nummer. De tweede EP onderstreept wat de fans natuurlijk al lang weten: Froukje is here to stay!