Space Ghost - Private Paradise (2022)

Electronic / Dance
Label: Pacific Rhythm

1. Virtual Age (4:48)
  2. Inner Focus (6:24)
  3. Save Point (5:01)
  4. Sounds of Peace (4:29)
  5. Time Station (5:14)
  6. Heal (6:50)
  7. Private Paradise (7:31)
  8. New Day (2:36)
avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Lekker album inderdaad trebremmit, dank voor de tip! Echt die dream house sound, al is de scheidslijn tussen house en ambient vaak ver te zoeken. Je hoort wollige synths, mooie arpeggio's, en lichtvoetige percussie, maar op Inner Focus na hebben de nummers helemaal geen kicks, of de kick zit zo ver achter de bas weggestopt dat je hem bijna niet meer hoort - zoals op Time Station en de titeltrack (wat denk ik mijn favoriet is). Het resultaat is heerlijk rustgevend, erg geschikt voor op de achtergrond van een zwoele zomeravond.

avatar van trebremmit
Ja, mooi album dit, goede titel ook want je waant je in je eigen paradijs met al die vogelgeluiden.

RA schreef er een prima recensie over.

The Oakland producer lets the top down on a record filled with dreamy house and ambient meditations.

Poa
Heel fijn met het weer van de afgelopen weken inderdaad