Honeyglaze - Honeyglaze (2022)

1 stem

Rock / Pop
Label: Speedy Wunderground

1. Start (3:27)
  2. Shadows (2:42)
  3. Creative Jealousy (2:16)
  4. I am Not Your Cushion (3:05)
  5. Female Lead (2:04)
  6. Burglar (5:48)
  7. Half Past (2:35)
  8. Deep Murky Water (3:04)
  9. Young Looking (2:33)
  10. Souvenir (3:25)
  11. Childish Things (5:58)
avatar van blur8
Platenlabel Speedy Wunderground presenteerd vanuit Zuid London een nieuwe naam Honeyglaze.
En omdat uit die stal ook Squid & The Lounge Society komen, zou je verwachten dat er veel bombarie te horen is. Gelukkig houden ze van afwisseling want dit Trio (Zang Bas Drum), maakt ingetogen indiePop.
Geheimen wapen is zangeres Anouska Sokolow die met een heldere uitnodigende stem de songs op gang houdt, Op een warm bed van fuzzy gitaren en kalmerende drum/bas. Zoals in de singel Shadows.
Daartegenover staan meer Proggy tracks als ''Start'' en het broeierige 'Burglar'.
Een boeiend debuut dus.