Eefje de Visser - Eefje (2010)

Alternatieve titel: Hartslag

2. Hier Zijn (3:25)
  3. Kantlijn (3:33)
  4. Niets (2:46)
avatar van Slowgaze
Huh, wat is dit? Deze heb ik zelfs niet.

avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)
Slowgaze schreef:
Huh, wat is dit? Deze heb ik zelfs niet.

Meer informatie over deze release kun je vinden op Discogs:

Het is, bij mijn en Discogs' weten, de eerste echte solo-release van Eefje, uitgebracht in 2010, in eigen beheer, een jaar voordat ze doorbrak in 2011 met haar debuut-EP 'Hartslag' en -album 'De Koek'.
Het nummer 'Hartslag' is ook op deze release te vinden; ik weet niet of het dezelfde versie betreft als op de latere releases.
De overige drie nummers zijn ook sowieso niet eerder uitgebracht, natuurlijk, maar ik kan ze ook niet vinden op latere releases in enige vorm.

Een andere uitgave van deze release, ook getiteld 'Hartslag', verkocht Eefje op haar vroege optredens in 2010:

avatar van Faalhaas
Kantlijn is wel gereleased:

Hier Zijn en Niets heb ik helaas nog nooit ergens gehoord.