Nu Genea - Bar Mediterraneo (2022)

Italiƫ
Funk / Electronic
Label: NG (III)

1. Bar Mediterraneo (3:04)
  2. Tienaté (4:40)

7. Rire (4:23)
  8. La Crisi (3:36)
avatar van Dance Lover
Dé zomerplaat van 2022!

Geen enkele dissident te vinden op dit relaxte en soms meer opzwepende album, waarbij de voetjes los mogen komen.

avatar van panjoe
Ja heerlijk weer dit, super chille funky disco, zo'n perfecte barbecuesoundtrack, die inderdaad net zo goed werkt voor op een zomers feestje in de warme avondzon.

Wat ik me trouwens steeds afvraag: al die zangpartijen in Napolitaans dialect lijken me gezongen door een vrouw, maar ik zie in de credits en op de foto's overal alleen de twee mannen achter de knoppen. Toch een beetje vreemd.

Oh, en wat is er gebeurd met de track Praja Magia? Die stond eerst in de tracklist, hij staat ook nog steeds tussen de omschrijvingen op Bandcamp, maar hij lijkt op geen enkele versie te beluisteren te zijn... Een vinyl-exclusive wellicht?

avatar van T.O.
panjoe schreef:

Er bestaat ook een live band van zo'n vijf man. Bij optredens treden alleen de twee producers op (dj+live toetsen) of de gehele band inclusief die zangeres.

avatar van Kos
Kos
Zeker niet onaardig maar wat mij betreft wel iets TEveel niks aan de hand muziek.
Bij Marechia moet ik overigens steeds denken aan de Pasadenas.

avatar van T.O.
Dat had ik ook ja, haha.

avatar van Poa
Poa
Het meeste is eigenlijk al gezegd: zeer fijn en de ideale zomersoundtrack.