Kanye West - Donda 2 (2022)

Uitgebracht in eigen beheer

11. Sci Fi (4:00)

met Sean Leon

12. Selfish (1:39)

met XXXTENTACION

13. Lord Life Me Up (2:09)

met Vory

14. City of Gods (4:16)

met Fivio Foreign, Alicia Keys en Playboi Carti

15. First Time in a Long Time (3:04)

met Soulja Boy

16. Eazy (3:54)

met The Game

avatar van Johnny Marr
MAS schreef:

Neen.

avatar van Harderwiek
Moet je ook helemaal niet willen

avatar van jordidj1
Oh wauw, dit komt er ook nog aan!(?)
Drukke tijd voor mij zo. Kom dagen tekort

avatar van MJ_DA_MAN
jordidj1 schreef:
Oh wauw, dit komt er ook nog aan!(?)
Voor $200 kun je hem direct beluisteren.

avatar van MJ_DA_MAN
MAS schreef:
Is dit album inmiddels op een normale manier te beluisteren?
Gezien SoundCloud een normale site is: ja.
Edit: alleen City of Gods en Eazy ontbreken in die link. Keep It Burning is blijkbaar een nummer van Future feat. Kanye.

avatar van Demon.
True Love, geweldige opener! Voor de rest is Eazy geweldig en zijn Too Easy, Pablo en First Time in a Long Time best leuk. That's about it.

avatar van Frank West
Ik kan er bij vlagen als groot Kanye fan zeker van genieten en ik zie ook wel de potentie van het album, maar dit is gewoon een compilatie met demo’s. Ik ben ook bang dat het hierbij gaat blijven en dit nooit door Ye afgemaakt gaat worden, wat ik toch wel zonde vind.

avatar van Ralph.
0,5
Dit is denk het slechtste album wat ik ooit heb gehoord. En Kanye is mijn nummer 1 allertijden.
Maar ik eet liever al jullie kots, dan hier nog 1 keer naar te moeten luisteren.

avatar van Yestsida
Wie heeft er die stemplayer aangeschaft, of hebben jullie hem allemaal zitten pindakazen (of Soundcloud)?

Yestsida schreef:

Soundcloud ja, daar is die sinds februari al op te vinden.

Yestsida schreef:

De Stemplayer wel overwogen gezien het feit dat ik Donda echt geniaal vond. Uiteindelijk toch ingetrapt, ik koop voor dat geld liever 8 andere albums.

MJ_DA_MAN schreef:
Gezien SoundCloud een normale site is: ja.

Thanks

avatar van Mausie
Een vriend van mij had zo'n Stem Player te leen, dus heb het kunnen ervaren. Ik vond er echt geen bal aan, dat pielen met die faders. Zet liever gewoon een plaat op. Voelt voor mij ook een beetje als een truc om de matige kwaliteit van de tracks te verbergen.

avatar van lowieke
Goede plaat! Goede ontwikkeling dat deze toevoeging geaccepteerd is!

avatar van lowieke
Ik heb overigens een stemplayer over. Als iemand interesse heeft stuur maar een bericht.

Eeuwig zonde dat de versie van True Love met drums van runaway er niet op staat. Het heeft ook wel weer wat dat hij buiten de idioot goede tracks die hij maakt er ook nog 2 a 3 andere idioot goeie versies van rondzwerven op het internet.

avatar van Frank West
Als het goed is wordt True Love komende vrijdag gereleased als single op streaming diensten. In het bericht wordt DONDA 2 als ‘forthcoming album’ genoemd, wat me toch weer een klein beetje hoop geeft dat dit album wordt afgemaakt.

avatar van Silky & Smooth
Frank West schreef:

Ik hoop het. In potentie vind ik dit niet eens een verkeerd album. De tijdsduur is prima en er staan een paar sterke tracks op (inclusief een nummer met hitpotentie). Alleen klinkt alles nog als een demo, dus als hij dit album 'afmaakt' kan dit zomaar een goed album zijn. Donda is niet helemaal mijn ding, maar het is wel te horen dat er veel aandacht aan besteed is. Ik hoop dat dit ook hier gebeurt.

Silky & Smooth schreef:

Welk nummer zie jij veel hitpotentie in als ik vragen mag? Ik kan het me bij een paar nummers wel voorstellen.

avatar van Silky & Smooth
Frank West schreef:

City of Gods. Dat catchy refreintje zit al dagen in mijn hoofd.

Silky & Smooth schreef:

City of Gods. Dat catchy refreintje zit al dagen in mijn hoofd.

Inderdaad een tof nummer. Ik verwacht hem alleen niet meer op de uiteindelijke release aangezien deze in maart al op Fivio’s album is verschenen.

avatar van Kondoro0614
True Love is wel weer lekker hoor...

avatar van ThingMan
Je gaat bijna twijfelen of dit wel de definitieve versie is. Er is zo weinig op gestemd. Heb zelf alleen Eazy en City of Gods gehoord. Klonken wel goed.

avatar van Kondoro0614
ThingMan schreef: