Vic Chesnutt - North Star Deserter (2007)

Folk / Rock
Label: Constellation

1. Warm (3:00)
  2. Glossalalia (3:32)
  3. Everything I Say (6:53)
  4. Wallace Stevens (2:17)
  5. You Are Never Alone (5:45)
  6. Fodder on Her Wings (3:12)
  7. Splendid (8:29)
  8. Rustic City Fathers (4:23)
  9. Over (4:00)
  10. Debriefing (8:27)
  11. Marathon (5:34)
  12. Rattle (1:29)
avatar van -SprayIt-
Dit is echt zo'n album dat ik op de koptelefoon moét horen.
Begin en eind van debriefing bijvoorbeeld, zat om me heen te kijken. Heerlijke plaat!!

avatar van De-noir
it's okay in moderation
it's okay cuttin' down
it's okay, you can quit tomorrow
but for now, keep on keepin' on
you are never alone

avatar van lebowski
Net twee keer gedraaid, ga er een nachtje over slapen waarom ik hier geen vijf sterren aan zou geven. Muziek die zonder omweg de weg naar het hart vindt. Fenomenaal: 4,5*

Als de kenners me kunnen verzekeren dat dit zijn normale standaard is, bestel ik morgen nog zijn complete discografie.

avatar van Bardt1980
Net een eerste luisterbeurt achter de rug. Wat een prachtige plaat. Op sommige momenten zelfs rillingen van de pure schoonheid die soms op je afkomt. Normaliter ben ik een beetje huiverig bij Post Rock met vocalen, maar de 'begeleiding' van A Silver mt. Zion is echt een verrijking van de songs. Had eerlijk gezegd nog niet eerder gehoord van Vic Chesnutt. Toch maar eens achteraan gaan.