Preoccupations - Arrangements (2022)

Canada
Uitgebracht in eigen beheer

1. Fix Bayonets! (4:45)
  2. Ricochet (5:04)
  3. Death of Melody (3:53)
  4. Slowly (5:01)
  5. Advisor (7:34)
  6. Recalibrate (5:38)
  7. Tearing Up the Grass (6:13)
avatar van dix
dix
Nieuw Materiaal

avatar van Premonition
Ricochet belooft veel….

avatar van Mausie
Wat een leadsingle om mee af te trappen

avatar van coldwarkids
Dat nummer doet me wel heel erg aan dit denken:

In Manchester

avatar van VladTheImpaler
Geweldig nieuws dat ze eindelijk weer met nieuw werk komen! Ricochet is alvast een sterk nummer.

avatar van sj0n88
Nou! Het is hierboven al veelvuldig gemeld, maar voor deze band doe ik ook graag een duit in het zakje. Wát een heerlijke single is Ricochet zeg. Het laatste album, New Material, klonk net als de albumtitel deed vermoeden een beetje inspiratieloos. De albums Viet Cong en Preoccupations waren geweldig. Wordt dit dan de wederopstanding?

avatar van VladTheImpaler
Single nummer twee is ook al uit; Death of Melody

avatar van Premonition
Tweede single is wat minder pakkend, maar wat zeur ik, fijn dat er een nieuw album van de heren in aantocht is.