Puressence - Only Forever (1998)

Label: Island

1. Sharpen Up the Knives (4:04)
  2. This Feeling (2:59)
  3. It Doesn't Matter Anymore (4:30)
  4. Street Lights (3:22)
  5. Standing in Your Shadows (5:13)
  6. All I Want (3:09)
  7. Behind the Man (1:23)
  8. Never Be the Same Again (3:50)
  9. Hey Hey I'm Down (4:04)
  10. Past Believing (3:37)
  11. Turn the Lights Out When I Die (4:03)
  12. Gazing Down (7:20)
avatar van starsailor
Niet zo sterk als hun debuutplaat, maar die is in mijn ogen ook onevenaarbaar. Desondanks is dit toch ook een dijk van een plaat met een ijzersterke opening (Sharpen Up the Knives) en de knaller Never be the Same again.

starsailor schreef:

Heb deze band pas ontdekt en ze hebben idd veel geweldige songs. Ik vind zijn stem prachtig. En ik vind de song van hun debuut album genaamd Mr Brown zo goed dat het een plekje gekregen heeft in de lijst op mijn FB. T'is dat ik eigenlijk geen cd's meer koop, anders ging ik hun eerste zeker aanschaffen.
P.S als je voor het eerste keer Mr Brown hoort lijkt het wel erg op Placebo. Waarvan ik Special Needs geweldig vind. Gr Klaas Vos.

Parlotones
Standing in your shadow is ook mieters mooi.

Parlotones
Deze cd vanmiddag ik de brievenbus gevonden gekocht via MP. 1,3,5,6,8 en 12 zijn echt heel mooi, maar die kende ik eigenlijk al. Op het cd hoesje zit een sticker met 3 titels wat singles waren tr 2,3 en 6.Vind de stem van de zanger prachtig. Liefhebbers van o,a Mercury Rev en The Asteroid #4 zullen dit echt kunnen waarderen. Of één van hun andere albums. Als liefhebber van lange nummers, spreekt mij het laatste dus erg aan.