RZA - Rza Presents: Bobby Digital and the Pit of Snakes (2022)

Label: 36 Chambers

1. Under the Sun (4:19)
  2. Trouble Shooting (2:59)
  3. Something Going On (4:29)
  4. We Push (4:00)
  5. Cowards (3:55)
  6. Fight to Win (4:16)
  7. Celebrate Life (3:57)
  8. Live Your Own Rhythm (1:39)
avatar van ThingMan
Een soundtrack bij een strip. Is weer eens wat nieuws. Het klinkt een beetje als de Afro Samurai soundtrack. Alleen dan solo. Heb het idee dat RZA er wel weer zin in heeft. Vind wel wat de nummers een beetje hetzelfde klinken maar vind het niet slecht. Moet hem nog eens beluisteren om echt het idee te hebben of er een nummer uitschiet.

avatar van shaadiq haynes
Hoe de man achter beats die het hart van elke rechtgeaarde hiphopfan sneller doen slaan zich hier kan bedienen van een soundtrack waarvan zelfs de meest grijze indierockfan gaat geeuwen is me een volstrekt raadsel. De leeftijd?