Lizzo - Special (2022)

Label: Nice Life

1. The Sign (2:45)
  2. About Damn Time (3:11)
  3. Grrrls (2:01)
  4. 2 Be Loved (Am I Ready) (3:07)
  5. I Love You Bitch (2:28)
  6. Special (2:54)
  7. Break Up Twice (2:56)
  8. Everybody’s Gay (3:35)
  9. Naked (3:00)
  10. Birthday Girl (3:07)
  11. If You Love Me (3:11)
  12. Coldplay (2:55)
  13. A Very Special Message from Lizzo * (1:39)
Het vorige album draai ik nog steeds graag, ook al ligt het enigszins buiten mijn muzikale voorkeur. Ik keek wel uit naar de opvolger.

Maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Eigenlijk is het meer van hetzelfde, maar waarom pakt het me nu dan toch iets minder? Misschien dat één album genoeg is voor mij? Is het kwalitatief wat minder? Moet ik het wat meer tijd gunnen?

De tijd zal het leren. Voor nu is het een fijn zomerplaatje. Niks meer of minder.

avatar van jerome988
Na de eerste paar nummers gehoord te hebben mis ik vooral de urgentie en overgave die haar vorige plaat wel heeft.

avatar van Funky Bookie
aERodynamIC schreef:

Exact het zelfde hier. Goeie stem, leuke teksten, maar er mist iets.

bennerd
The Sign is zo'n ongelooflijk schitterend nummer en toont meteen aan waarom ik graag naar Lizzo luister.