Blackbraid - Blackbraid I (2022)

geen stemmen

5. Warm Wind Whispering Softly Through Hemlock at Dusk
  6. Prying Open the Jaws of Eternity
  • vanaf vrijdag 26 augustus te koop
avatar van Kondoro0614
Nieuwe plaat van de eenmansband black metal 'Blackbraid' uit New York maar, hij vermeld zelf dat hij uit de 'Adirondack Mountains' komt, een gebied in New York. Hij brengt met de eerste released songs waanzinnige muziek naar buiten, waarvan ik vooral het nummer 'Barefoot Ghost Dance on Bloodsoaked Soil' wil tippen, die je nu ook op 'Spotify' kan luisteren (check vooral de singlecover!!). Ik zag deze al enige tijd voorbij komen via 'WhatsApp' en hij is van de week ook mee genomen in de 'Zes Losse Tanden' podcast die je ook op 'Spotify' kan vinden!

Ik kijk hier erg naar uit, een release die ik dit jaar al enige tijd in de gaten hou. Ik tag een paar mensen, die wellicht geïnteresseerd kunnen zijn in dit project; 'Don Cappuccino' , 'Johnny Marr' en 'AOVV'.