Mystery - 1992 (2022)

Alternatieve titel: The Lost Tapes

Canada
Label: Unicorn Digital

1. Heart of Stone (4:53)
  2. Never Close Your Eyes (3:41)
  3. In My Dreams (4:58)
  4. Cinderella (7:23)
avatar van anthonie100
Mystery is al jaren mijn favorite band. Ik heb alle albums in de kast staan, alleen de EP uit 1992 ontbrak.
Van deze EP zijn er maar 500 gemaakt dus zeer zeldzaam. Ik heb een paar keer een berichtje gestuurd met de vraag of deze opnieuw uigebracht kon worden. En eindelijk kreeg ik een bericht in mijn mailbox dat de CD geremixed was en opnieuw werd uitgebracht en als pre-order te bestellen was.
En jawel afgelopen vrijdag kreeg ik hem binnen ruim drie weken voor ie officeel te koop is.
Ik moet zeggen Dat de EP flink opgepoetst is en veel beter klinkt dan op youtube.
Ik kijk uit naar het concert in de Boerderij op 5 november!
Het voordeel van een EP is toch wel snel achter elkaar kan beluisteren.
Mijn conclusie is het is duidelijk een EP uit de begin jaren, maar ook duidelijk herkenbaar als een plaaat van Mystery 5*

avatar van anthonie100
geplaatst:
anthonie100 schreef:
Ik kijk uit naar het concert in de Boerderij op 5 november!
Het voordeel van een EP is toch wel snel achter elkaar kan beluisteren.
Mijn conclusie is het is duidelijk een EP uit de begin jaren, maar ook duidelijk herkenbaar als een plaat van Mystery 5*