City of Caterpillar - Mystic Sisters (2022)

Punk / Metal
Label: Relapse

1. Thought Drunk (8:16)
  2. Paranormaladies (3:33)
  3. Decider (4:29)
  4. Mystic Sisters (7:02)
  5. Manchester (4:35)
  6. Voiceless Prophets (6:42)
  7. In the Birth of a Fawn (2:57)
  8. Ascension Theft… (Gnawing of the Bottom-Feeders) (7:50)
avatar van Don Cappuccino
Gospel en City of Caterpillar terug in 2022 met nieuwe platen. Is it future or is it past, madmadder?

Eerste track staat al online: Decider

avatar van madmadder
Da minde nie.

De paniekerige vocalen die ik like are going to come back in style.

(Persoonlijk altijd een groter fan van City of Caterpillar geweest dan van Gospel en die eerste single heeft me wel weer redelijk hyped, net zoals de lange speelduur van sommige nummers. ❤️ Thanks, Don!)

avatar van bonhovinyl
Wat een album!
Hoe meer ik deze plaat opzet, hoe meer ik het hele concept waardeer.
Broeierig met fantastische uitspattingen. Sonic Youth, Godspeed you!, Slint, Nirvana (In Utero). Ik hoor van alles hier doorheen komen, in ieder geval een hoop jaren 90 invloeden, maar echt zo goed gedaan met een moderne aanpak.
Aanrader!