Phoxjaw - Notverynicecream (2023)

Label: Hassle

10. Shotgunlipstick (3:36)
  11. Lastmancalledjohn (2:48)
  12. Serpentsdripfromtheskies (7:43)
avatar van coldwarkids
Oh ja, een nieuw Phoxjaw! Zin an!!!!

coldwarkids schreef:
Oh ja, een nieuw Phoxjaw! Zin an!!!!

Weer uitgesteld. Nu 31 maart. notverynicecream | Phoxjaw - phoxjaw.bandcamp.com

avatar van coldwarkids

Ja ik merkte al toen ik hem niet op spotify zag

avatar van coldwarkids
Uitgesteld, nu naar 26 mei verdomme.

avatar van Sammy
De eerste 6 tracks zijn intrigerend en op z’n minst bijzonder te noemen: noisy hard, lekkere riffs, maar ook catchy stukken en funky ritmes. Wat er daarna gebeurt weet ik niet, maar veel verder dan 6 nummers kom ik tot nu toe niet echt. Misschien gebeurt er teveel of is het te vermoeiend. Al met al een intrigerende plaat en wie weet moet ik me nu maar gaan richten op de overige nummers.

avatar van Mr.Domestica
Lekker album opnieuw. Het is dringend tijd dat deze knapen hun muziek naar de lage landen brengen.
Dancingtrees is een beetje een niemendalletje, maar voor de rest kunnen alle nummers me enorm bekoren.