Nosaj Thing - Continua (2022)

Electronic
Label: LuckyMe

1. Continua (3:09)

met Duval Timothy

2. My Soul or Something (3:53)

met Kazu

met Pink Siifu

10. All Over (2:59)

met Panda Bear

11. Skyline (3:13)
  12. Different Life (3:24)

met Eyedress

avatar van remcodurez
Productiekwaliteit is weer magistraal na de eerste singles te horen.

Blue Hour is net iets teveel geïnspireerd door Teardrop van Massive Attack. Na die intro verwacht iedereen toch Elizabeth Fraser's stem te horen.

avatar van Jordipordie
remcodurez schreef:
Productiekwaliteit is weer magistraal na de eerste singles te horen.

Ik snap wat je bedoelt. Zat voor het eerste deze CD te luisten in de metro toen ik jouw post las en net Blue Hour speelde. Maarja, beter goed gejat.....

Fijne CD, heel rustgevend. Onthaastend. Nooit echt spannend maar dat is Nosaj zelden.

avatar van remcodurez
Jordipordie schreef:

Dit is mijn conclusie na aan aantal keer beluisteren ook. Onthaasten is het juiste woord.

Weinig haakjes die echt je aandacht opeisen. Velen zullen dit onder liftmuziek kwalificeren. Ik kan er wel van genieten, maar er zijn wel betere albums binnen dit genre. een 3,5* die wat naar een 3* toe neigt.