Normaal - Ojadahits (2022)

1 stem

16. Rechttoe Rechtan
  17. Vulgaris Magistralis
  18. Bierpotpourri [Live]
  19. Doe Niet Zo Moeilijk
  20. ‘T Wurt Tied (Dat Wi-j Weer Es Goat Dansen)
  21. Doe Effen Normaal
  22. Now En
  23. Krachttoer
  24. Ik Kom Altied Weer Terug
  25. Rennen of Stilstoan
  26. Zundag
  • vanaf vrijdag 14 oktober te koop
avatar van vielip
Nóg een verzamelaar van Normaal? Dat was m'n eerste gedachte. Maar na bestudering van de tracklist is deze toch wel geinig. En dan met name omdat er echt van alle periodes nummers op staan. Bij eerdere verzamelaars was er altijd wel een periode die ontbrak. Meestal vanwege rechten kwesties. Bij deze gaat het toch echt behoorlijk breed. Hebben we daar muzikaal gezien iets aan? Tsja, de meesten zullen zeggen dat het naarmate het einde toe steeds minder wordt. Daar ben ik het ten dele mee eens. Want van de latere nummers mogen Ik kom altied weer terug, Now en, Doe niet zo moeilijk en Doe effen normaal er absoluut zijn. Dus leuk dat die eens op een verzamel album terecht komen.