The Arcs - Electrophonic Chronic (2023)

Label: Easy Eye

1. Keep on Dreamin' (4:26)
  2. Eyez (3:40)
  3. Heaven Is a Place (4:49)
  4. Califone Interlude (1:16)
  5. River (3:27)
  6. Sunshine (2:56)
  7. A Man Will Do Wrong (4:17)
  8. Behind the Eyes (4:09)
  9. Backstage Mess (1:47)
  10. Sporting Girls Interlude (0:17)
  11. Love Doesn't Live Here Anymore (3:45)
  12. Only One for Me (3:56)
avatar van sj0n88
Heel fijn sideproject van Dan Auerbach dit. De vorige plaat, die alweer uit 2015 stamt, heb ik grijsgedraaid. De eerste single van het in 2023 te verschijnen album Electrophonic Chronic (Keep on Dreamin') zorgt bij mij in ieder geval voor hooggespannen verwachtingen. Interessante track met diverse tempowisselingen.

avatar van coldwarkids
Ben absoluut geen liefhebber van Black Keys maar Dan Auerbach heeft me hier een partijtje te pakken. Heaven Is A Place valt gelijk op z'n plek, wat een geweldige groove. Dit staat hem goed. Zelfs Keep On Dreamin' begint eindelijk te vallen.