Godsmack - Lighting Up the Sky (2023)

Rock / Metal
Label: BMG

1. You and I (5:16)
  2. Red White & Blue (4:04)
  3. Surrender (3:40)
  4. What About Me (3:55)
  5. Truth (4:33)
  6. Hell's Not Dead (4:50)
  7. Soul on Fire (4:05)
  8. Let's Go (5:40)
  9. Best of Times (3:36)
  10. Growing Old (5:01)
  11. Lighting Up the Sky (4:46)
avatar van james_cameron
Naar verluidt laatste album van deze amerikaanse rockband; hierna blijft men wel bestaan maar zal er slechts nog getourd worden. Een curieus besluit, maar oké. Dit is in ieder geval een bovengemiddeld goed album om mee te eindigen. Zowel de stevige als de meer ingetogen tracks zijn de moeite waard, al neigen sommige songs wel naar anonimiteit en is de productie aan de kale kant. Ook is het jammer dat de focus meer op rock ligt dan op metal. Niettemin een lekker album, met Sully Erna prima bij stem.

avatar van Marcelvdelft
james_cameron schreef:

Is toch altijd maar afwachten of het wel echt hun laatste plaat zal zijn. Zou zomaar kunnen dat het over een x aantal jaar, toch weer begint te kriebelen