System 7 - Live Transmissions (2003)

Dance
Label: A-Wave

1. Fay Deau Deau (2:10)
  2. Teotihuacan (Pyramid of the Sun) (7:05)
  3. Manik Shamanik (10:18)
  4. High Plains Drifter (6:45)
  5. High Plains Drifter (Voyager) (7:24)
  6. Gazed and Diffused (6:57)
  7. Ring of Fire (6:50)
  8. Varkala (4:49)
  9. Alphawave (8:47)
  10. Hangar 84 (6:19)
avatar van trebremmit
Best lekkere techno/progressive maar het vervormde gitaartje van deze man gaat op den duur vervelen. Wel een goede productie maar de muziek is wat voorspelbaar en eentonig.

avatar van YoG
YoG
Ben het gedeeltelijk eens met je.. ik vind het niet vervelen maar bij mij word het wat cliche, vooral na alle andere voorgaande platen van ze.
System 7 moet het vooral hebben van de goeie beats.. die gitaar is een leuke toevoeging.. meestal wordt het wel goed gedoseerd, maar na tig albums verder... tsja

Niet vergeten dat die Steve Hillage de 60 alweer gepasseerd is. En die partner van hem, Miquette Giraudy (die zich vooral bezig houdt met de beats en mixen), is dat zo aan de fotos te zien, ook

petje af daarom

Maar dit is een heel fijn mix-album desalniettemin.. ze rammen er flink op los!!!