Old 97's - Wreck Your Life (1996)

Country / Rock

9. My Sweet Blue-Eyed Darlin'
  10. Old Familiar Steam
  11. Over the Cliff
  12. Goin', Goin', Gone
Begin eigenlijk ook deze steeds leuker te vinden en zit dicht tegen Too Far To Care aan. Leuke combinatie van pop, country en in dit geval een iets kleinere dosis rock dan anders. Deze is wat meer country. Minder hard rockend, maar tegelijkertijd toch rauwer. De productie is niet geweldig, maar het past eigenlijk wel bij de sfeer van dit album. Doreen komt van hun eerste album en is voor deze opnieuw opgenomen, terwijl Big Brown Eyes voor Too Far To Care opnieuw opgenomen zou worden.

Samen met Too Far to Care en de liveplaat eigenlijk alles wat je van deze band nodig hebt op alt-country gebied. Mocht je het niet erg vinden dat er meer zoete/gladde pop in je roots tevoorschijn komt, ga dan vooral je gang met Fight Songs, Satellite Rides en Blame it On Gravity.