Matchbox Twenty - Where the Light Goes (2023)

Label: Atlantic

1. Friends (4:46)
  2. Wild Dogs (Running in a Slow Dream) (3:30)
  3. Rebels (3:44)
  4. One Hit Love (3:43)
  5. Warm Blood (3:48)
  6. Queen of New York City (3:32)
  7. Where the Light Goes (3:52)
  8. Hang on Every Word (4:08)
  9. Don't Get Me Wrong (2:53)
  10. I Know Better (3:48)
  11. No Other Love (3:36)

met Amanda Shires

12. Selling Faith (3:18)
avatar van Juul1998B
1e single wild dogs vind ik hmmm moeilijk.
Kijk ik ben een redelijke MT fan dus van de stem van rob thomas word ik sws al warm maar ik vind de single niet super goed ( of slecht).
Afwachten wat voor album dit gaat worden maar zin heb ik hier zeker in!

avatar van coldwarkids
Wild Dogs (Running In A Slow Dream) is een 'middle of the road' lekker nummertje.

avatar van Juul1998B
Toch geen slecht album geworden hoor dit...
Een beetje de vibe van de oude MT, rebels is geweldig!
Nog even extra draaien voor een score maar ik word hier best blij van!
Wat een stem heeft rob thomas toch

avatar van coldwarkids
Mix tussen Train, Goo Goo Dolls en Acceptance. Fijn!
Warm Blood en Rebels

avatar van james_cameron
Het gat tussen de albums van deze toch al niet bepaald productieve amerikaanse pop/rockband begint steeds groter te worden- het vorige album stamt uit 2012! Voor de muziek maakt het gelukkig weinig uit. De band gaat rustig door waar men was gebleven en komt wederom op de proppen met een aangename mengeling van ballads en meer uptempo werk. Opener Friends is bijzonder flauw en doet het ergste vrezen, maar daarna herpakt de band zich snel.

Mengelmoes van leuk werk en zoetsappige langzaam werk. Zelf vind ik dat deze band het moet hebben van de up tempo nummers. Zoals het vroeger was, en dat is waar ze hun succes uit hebben gehaald, is het al een tijd niet meer. Het mag allemaal wat rauwer, muzikaler en minder glad.

Toch blijf ik stilletjes hopen dat er ooit nog eens opgetreden gaat worden in Europa en Nederland.

avatar van Janhero
Albumnaam gejat van een kerstnummer van Krezip!