Stephen Sanchez - Angel Face (2023)

Folk / Pop
Label: Mercury

1. Something About Her (3:43)
  2. Evangeline (2:57)
  3. I Need You Most of All (3:10)
  4. Only Girl (2:39)
  5. Be More (3:51)
  6. Until I Found You (2:57)
  7. Shake (1:54)
  8. High (2:41)
  9. Doesn’t Do Me Any Good (3:52)
  10. No One Knows (3:59)

met Laufey

11. Caught in a Blue (2:59)
  12. Death of the Troubadour (1:55)
  13. Send My Heart with a Kiss (2:27)
  14. Howling at Wolves * (3:11)
  15. The Other Side * (3:16)
  16. Emotional Vacation * (3:31)
  17. Fame or Fortune * (4:27)
  18. This Thing Called Love * (2:46)
  19. Until I Found You [Em Beihold Version] * (2:56)

met Em Beihold

avatar van thelion
De vergelijking met "The Big O" komt hier een paar keer voorbij en die is niet geheel onterecht, maar hoe vaker ik dit album en voornamelijk zijn 2 eerdere EP's luister doet het mij steeds meer aan Niall Horan's zang (manier van zingen en stem geluid) denken, maar dan met meer tijdloze arrangementen.

Sterk album dat waarschijnlijk weinig aan relevantie zal gaan verliezen de komende decennia. Niet zo vreemd ook want dit is tijdloze muziek die altijd wel op waarde geschat zal worden.

Blijkbaar is dit soort muziek niet MuMe-fähig genoeg met slechts 11 stemmen op dit album en een hand vol op zijn 2 EP's. Jammer deze Stephen Sanchez verdiend meer aandacht.

Het is dat het een verdomd "vol" muziekjaar is anders had dit album weleens in mijn eindejaars Top 10 kunnen staan, helaas te veel concurrentie dit jaar.