Dirty Sweet - ...of Monarchs & Beggars (2007)

Blues / Rock

8. Man's Ruin (5:26)
  9. Isabel (3:04)
  10. Red River (5:44)
avatar van Lukethedude
Baby come Home, Golden Sole en Born to bleed zijn toch wel de nummers waar deze cd het van moet hebben.

avatar van harm1985
Heb deze gasten live aan het werk gezien op de Haagse Konigninnenach in 2007 en naar aanleiding van dat concert deze CD gepindakaast en daarna gekocht. Het is wellicht allemaal niet zo heel vernieuwend, maar de muziek van deze band uit San Diego ligt prettig in het gehoord en doet bij tijd en wijle denken aan Led Zeppelin en Deep Purple.

Kingsnake
Binnenkort in het Paard in Den Haag.
Ik ben benieuwd.

Tot nu toe klinkt het allemaal niet onaardig

avatar van harm1985
Kingsnake schreef:
Binnenkort in het Paard in Den Haag.
Ik ben benieuwd.

Tot nu toe klinkt het allemaal niet onaardig
Goeie tip! Voor 12,50 pp (incl servicekosten) wil ik ze nog wel eens zien! Benieuwd wat voor nieuwe nummers ze hebben!