POM - We Were Girls Together (2023)

Label: Mattan

1. A Burning House (2:51)
  2. Sorry (2:29)
  9. Deadly Sins (3:30)
  10. Cool Girl (2:54)
  11. Enjoy (6:48)
avatar van WoNa
Echt een geweldig debuut. De singles en EP beloofden al heel veel, maar de LP/CD overtreft mijn verwachtingen ruimschoots. De plaat gaat eigenlijk heel conservatief van start, maar de singles 'Together We Go' en vooral 'Exoskelton' draaien de zaak los en daarna gaat het gas er pas echt op. Uiteindelijk eindigt het in een prachtige en lange apotheose. POM is klaar voor een doorbraak en niet alleen hier.

avatar van vigil
Gister tijdens RSD de purlpe splatter tour edition van deze geweldige plaat gekocht. Gelijk bij de band dus dat is wel een fijn idee.