Mourning Dawn - The Foam of Despair (2024)

Frankrijk
Uitgebracht in eigen beheer

1. Tomber du Temps (9:26)
  2. Blue Pain (5:44)
  3. Borrowed Skin (11:20)
  4. Apex (6:17)
  5. Suzerain (5:14)
  6. The Color of Waves (8:32)
  7. Midnight Sun * (5:45)
avatar van ProGNerD
De rauwe emotie / frustratie spat er vanaf in deze energieke Franse (post) blackened doom (ofzo... ) ! En dat Frans valt gelukkig mee en beperkt zich tot het openeningsnummer en hier en daar wat spoken word intermezzo's, die het juist wel weer spannend / interessant maken.

=> Aanrader voor liefhebbers van bands als (o.a.) Amenra of Cult of Luna

avatar van ProGNerD
Misschien ook iets in de zware kost categorie voor Ayreonfreak ?

avatar van Kondoro0614
Had een beetje mixed feeling bij de plaat, nog steeds wel trouwens alleen heeft The Color of Waves me toch wel weer laten wegdromen, heerlijke track.

Kondoro0614 schreef:

En Borrowed Skin dan ? die deed het hier (Maak Kennis met Metal Anno 2024) erg goed...

avatar van Kondoro0614
ProGNerD schreef:

Borrowed Skin en The Color of Waves zijn beiden door mij gemarkeerd als favoriet . Ik vind ze beiden vet maar, door Color of Waves werd ik echt omver gedrukt.