Soul In Isolation - On Stranger Tides (1993)

Duitsland
Label: Chrom

1. Requiem (3:15)
  2. Avalon (3:31)
  3. Beltane (7:28)
  4. The Grail (5:31)
  5. Funeral Pyre (6:55)
  6. On Strangers Tide (4:22)
  7. In Winterland (4:08)
  8. Dance (4:32)
  9. Indiffernce (6:30)
  10. Waltz (Vengeance) (3:53)
jean maurice
typische wave plaat, Beltane en Dance zijn echt van die voorbeelden uit de oude school!! ik heb dit plaatje altijd tot een van de betere gevonden in mijn collectie en ik kan het warm aanbevelen! Dit stamt alweer uit 1993 toen dit genre eigenlijk helemaal uit was, juist ook om die reden een uitzonderlijk album, en ja genoemd naar.... Soul In Isolation van The Chameleons en daarmee kan je hun muziek ook vergelijken

jean maurice
ben dit nu nog eens aan het luisteren, ja echt alle fans van The Chameleons zouden dit eens moeten proberen, lijkt wel een jonger broertje van The Chameleons!!

avatar van freddze
Hiermee maak je mij enorm nieuwsgierig, jean maurice! Ik heb dit alvast in mijn verlanglijstje gezet. Enig idee hoe ik hier zou kunnen aan geraken?

avatar van freddze
Ik heb deze plaat vanmorgen binnengekregen en deze romantic darkwave doet mij vooralsnog niet zo heel hard aan The Chameleons denken, maar eerder aan bv.
Deine Lakaien, vooral dan door de stem waarschijnlijk. Het nummer 8, Dance, had dan weer een nummer kunnen zijn van de Britse gothicformatie Nösferätu