Hermanos Gutiérrez - Sonido C​ó​smico (2024)

Zwitserland
Wereld
Label: Easy Eye

1. Lágrimas Negras (3:12)
  2. Low Sun (3:08)
  3. Cumbia Lunar (2:37)
  4. Abuelita (3:32)
  5. El Fantasma (3:03)
  6. It’s All in Your Mind (4:38)
  7. Sonido Cósmico (3:43)
  8. Barrio Hustle (3:14)
  9. Until We Meet Again (3:01)
  10. Los Navegantes (4:12)
  11. Luz y Sombra (3:08)
  12. Misterio Verde (2:36)
avatar van -marco-
Ben hier wel benieuwd naar. Draai hen voorgaande albums erg vaak momenteel. Heb ze in Tivoli gemist, maar zojuist kaarten gekocht voor hen optreden in Paradiso op 31-08-24

avatar van rlschuurman
Verlengde van vorig album, weinig nieuwe invalshoeken, maar prima.

avatar van Lambchop
Het is wat het is meer is het niet.

avatar van Minneapolis
Lambchop schreef:
Het is wat het is meer is het niet.

Even een onbenullige opmerking. Ik heb de afgelopen 3 dagen minimaal 8 x de opmerking "het is wat het is" gehoord. Ik volg weinig populaire media, maar heb ik iets gemist?

avatar van brt
brt
Klinkt weer prima. Als de zon zich ook nog een keertje laat zien komt het album nog beter tot z'n recht.

Maar ja, het is wat het is

Heerlijk album weer! Extra balen dat ze Lowlands hebben afgezegd.... maar het is wat is het is..

avatar van vivalamusica
Al een aantal keer met veel plezier naar geluisterd, van het ene in het andere nummer, je wilt ook de rest horen. De uitsluitend instrumentele uitvoering staat als een huis, met een sterke opbouw, het is niet zomaar een deuntje. Melodie en ritme vervlochten in subtiliteit. Een heerlijke blend met een vleug psychedelica in Zuid-Amerikaanse sferen.

avatar van philtuper
Voor mij toch allemaal een beetje inwisselbaar en behang. Beetje wat ik ook heb met een Khruangbin. Een nummer voorbij horen komen is af en toe wel leuk, maar achter mekaar gaat het me echt vervelen, dan vind ik het gewoon saai. Het kabbelt en doet maar, zonder dat het me ergens pakt en meeneemt en dat vind ik wel jammer. Kan me goed voorstellen dat het op de achtergrond zijn ding kan doen, maar op de voorgrond geraakt het bij mij in ieder geval niet.