Trey Songz - Trey Day (2007)

R&B
Label: Atlantic

1. Intro: Trey Day (1:09)

met Bun B

2. Long Gone Missin (3:35)
  3. Wonder Woman (5:17)
  4. No Clothes On (3:35)
  5. Sex for Yo Stereo (3:39)
  6. Last Time (4:22)
  7. Can't Help But Wait (3:25)
  8. Grub On (3:43)
  9. Fly Together (4:27)
  10. Store Run (4:38)
  11. Missin You (3:35)
  12. Role Play (3:59)
  13. We Should Be (5:57)
avatar van realmadrid23
mooi me eerste toevoeging haha
zal de duur van de songs er zo opzetten

wonder woman
can't help but wait en missin you zijn mijn favorieten

Chris-Brown
Cant Help But Wait

Wonder woman

Door Can't help but Wait en Wonderwoman krijgt het toch nog een 4, maar voor de rest vind ik het allemaal wat minder. Zonder deze nummers zou het een 3 zijn maar Cant help but wait staat nu al maanden in mijn playlist en gaat voorlopig nog niet weg

te glijerig het geheel. verlaag mijn stem naar 3*

avatar van Reijersen
Zijn vorige album beviel me zeer (4 sterren) en dit album stond wel op mijn lijstje.
Het is vooral meer van hetzelfde. Deze man met een toffe attitude heeft veel talent en stopt dit in veelal catchy R&B songs.

TheFunkyM schreef:
te glijerig het geheel. verlaag mijn stem naar 3*

Ik vind het geheel na nader inzien toch een stuk lekkerder klinken, glijerig kan het zijn maar vind het allemaal toch erg chill klinken.. Aangenaam cdtje.. De beats zijn lekker en zijn stem is ook erg fijn. De gast artiesten zijn niet de beste rappers maar ik vind ze op dit album zeker niet irritant.

Ik denk dat ik vorige keer niet in de stemming was voor Trey, vandaar die 3, ik verhoog hem nu naar 3,5 maar kan nog groeien

wel een lekker cdtje zo op zn tijd. 3,0*

avatar van No Surrender