Rene Froger - Live in Concert (1995)

Label: Dino

1. Calling Out Your Name (4:49)
  2. Just Say Hello (3:53)
  3. This Is the Moment (3:52)
  4. Woman Woman (3:25)
  5. Thunder in My Heart (3:39)
  6. Love Leave Me (4:00)
  7. Are You Ready for Loving Me (4:14)
  8. Kaylee (4:37)
  9. Nobody Else (5:17)
  10. Winter in America (4:26)
  11. Man with a Mission (3:15)
  12. Here in My Heart (4:35)
  13. For a Date with You (4:26)
  14. Why Are You So Beautiful (4:04)
  15. Alles Kan een Mens Gelukkig Maken (6:37)
  16. I Am a Singer (2:57)
  17. Your Place Or Mine (3:24)
  18. Why Goodbye (4:33)
  19. I'm Still Standing (3:04)
  20. Bad Case of Loving You (3:09)
  21. You Can Leave Your Hat On (4:25)
  22. Have I Told You Lately (4:28)
  23. Relight My Fire (4:26)
  24. If We Only Had Love (4:19)
  25. Kiss (3:10)
  26. Could It Be Magic | Mandy (7:15)
  27. Baker Street (4:51)

met Candy Dulfer

28. Telkens Weer (3:12)
  29. The Way You Make Me Feel (3:35)
  30. Jamaica, Fragile (4:20)
  31. Heartache Tonight (3:23)
  32. Precious Thing (5:12)

met Dee Dee Bridgewater

33. Girl You'll Be a Woman Soon (2:54)
  34. You Look Wonderful Tonight (3:55)
  35. Dancing on the Ceiling (4:05)
  36. You've Got a Friend (7:11)
Father McKenzie
Als mijn ma deze bovenhaalt, vlucht ik geheid het huis uit!

Alles kan een mens gelukkig maken, maar deze cd mij toch niet echt...

Heb juist het tegenovergestelde, cd1 vind ik heerlijk.

cd2 heb ik nix mee

avatar van Lamontagne
brooom schreef:
Heb juist het tegenovergestelde, cd1 vind ik heerlijk.

cd2 heb ik nix mee

Inderdaad de stemming voor deze cd is ook alleen maar voor de eerste
de 2e is verkrachten van nummers

avatar van Brunniepoo
De eerste cd is best nog wel aardig, de tweede is eigenlijk een vooruitwijzing naar wat de Toppers jaren later zouden doen: plat coveren.

Rene Froger is in de loop der jaren uitgegroeid tot een bekende zanger/ nederlander.
Draait al een poosje mee, en lijkt als individueel artiest zijn beste tijd gehad te hebben.
1X per jaar worden de toppers van stal gehaald en dan is het weer een volksfestijn van jewelste.
Garant voor succes.
In ''95'' waren er nog geen toppers en kon Froger in zijn eentje nog aardig wat volk bekoren.
Ik heb deze cd tot in ten treure aangehoord in mijn tijd als platenboer. Een collega uit A'dam was Froger fan en het ding stond elke Zaterdag aan.
De zoon van wijlen bolle Jan is een rasartiest. Een typische Amsterdammer met de juiste snik, maar stemtechnisch ook vaak wat over de top.
De setlijst is goed opgebouwd, de nummers worden zakelijk gespeeld en zo te horen is het een aardig feestje.
Maar na een paar nummers heb ik het wel gehoord. Het is op een gegeven moment echt alleen maar covers, en dat is makkelijk scoren natuurlijk.
Froger zal het nooit van zijn diepgang moeten hebben. Het is een typisch Hollands volksconcert en that's it. Zal heel gezellig geweest zijn , maar voor mij niet weggelegd.