Efterklang - Parades (2007)

Denemarken
Rock / Electronic
Label: Leaf

1. Polygyne (6:58)
  2. Mirador (5:08)
  3. Him Poe Poe (2:21)
  4. Horseback Tenors (5:48)
  5. Mimeo (1:22)
  6. Frida Found a Friend (5:18)
  7. Maison de Refléxion (5:33)
  8. Blowing Lungs Like Bubbles (2:46)
  9. Caravan (4:59)
  10. Illuminant (4:33)
  11. Cutting Ice To Snow (4:13)
avatar van korenbloem
Veel goede recensie's gelezen over dit, maar het viel me toch een beetje tegen... Als je me zou vragen wat valt dan tegen?, ik zou het je niet kunnen zeggen. Het is afwisselend, maar voor mijn gevoel komt de muziek niet tot een uiting. het blijft een beetje steken.
Zie het als volgt; je hebt een geniaal idee voor een boek, echt super geniaal en in je hoofd is het helemaal perfect maar je hebt niet de capaciteiten om het op papier te zetten. Dit beschrijft een beetje mijn gevoel rond dit album

Dit is hoe ik er nu over denk, maar goed... mijn mening qua muziek veranderd vaak, naar mate ik het meer luister.