The Goo Goo Dolls - Greatest Hits Volume One (2007)

Alternatieve titel: The Singles

Label: Warner Bros.

1. Let Love In (5:00)
  2. Dizzy (2:42)
  3. Here Is Gone (3:58)
  4. Slide (3:33)
  5. Name [New Version] (4:12)
  6. Stay with You (3:56)
  7. Before It's Too Late (3:06)
  8. Broadway (3:58)
  9. Feel the Silence [Michael Brauer Remix] (3:51)
  10. Better Days (3:33)
  11. Big Machine (3:09)
  12. Black Balloon (4:10)
  13. Sympathy (2:57)
  14. Iris (4:49)
Prachtige collectie van een topband! Zeker een aanrader als je er nog nooit van hebt gehoord en het je wel wat lijkt, vrijwel al hun beste nummers staan hier op.

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Hm vergis ik mij nu of zijn van de acht Goo Goo Dolls albums alleen de laatste vier vertegenwoordigd?

Casartelli schreef:

Wat ik ken van de platen moet ik je gelijk geven. Eerst waren ze een tweede rangs grunge bandje toen zijn de pop kant ingegaan, wat ik ook veel beter vindt. Leuke muziek maar totaal niet wereldschokkend of al te goed.

nijme255@adsl
Wanneer komt Volume Two?

nijme255@adsl
nijme255@adsl schreef:
Wanneer komt Volume Two?

Neen sorry hoor Iris is een leuk liedje en kwam van een redelijk goede cd maar voor de rest is het me toch wat teveel van het zelfde.

avatar van Chainsaw
Heerlijke verzamelaar van de Dolls. Naast Iris, Better Days en Here is Gone gelukkig ook ruimte voor nummers als Name of Sympathy. Stuk voor stuk echte pareltjes. Ik mis persoonlijk alleen Without You Here en Bullet Proof, maar dat mag de pret niet drukken.

avatar van lauradance
laat toch maar weer zien dat the goo goo dolls ownen.
alleen een beetje jammer dat er nu the voor moet

iris is in mijn ogen een heuse klassieker

Name, Iris en Feel The Silence zijn magisch. Rest is gewoon 'wel leuk'.

avatar van bas2204
Kan van The Goo Goo Dolls niet veel meer dan deze verzamelaar, maar ik ben blij dat ik deze in ieder geval ken. De rest komt ooit misschien ook nog wel.

avatar van Monsieur'
bas2204 schreef:

Pak gerust een A Boy Named Goo of Superstar Car Wash, zal je niet tegenstaan.