Turbonegro - Apocalypse Dudes (1998)

Noorwegen
Punk / Rock
Label: Boomba

1. The Age of Pamparius (6:00)
  2. Selfdestructo Bust (2:55)
  3. Get It On (4:07)
  4. Rock Against Ass (3:49)
  5. Don't Say Motherfucker, Motherfucker (2:10)
  6. Rendezvous with Anus (1:58)
  7. Zillion Dollar Sadist (3:19)
  8. Prince of the Rodeo (3:45)
  9. Back to Dungaree High (2:56)
  10. Are You Ready (For Some Darkness) (3:35)
  11. Monkey on Your Back (2:53)
  12. Humiliation Street (5:54)
  13. Good Head (4:07)
roeland
metal!?
smerige glamrockpunk!

de beste van turbonegro
geen enkel slecht nummer

gamekings style = the age of pamparius. Woohoowoohoowoohoo.

avatar van Fresch
The Age of Pamparious is een fantastisch nummer dit wordt trouwens gebruikt als begin tune in het programma 'Wild Boys' op MTV met Steve O enzo van Jackass .

LocoHermano
Een keiharde kaplaars in je bruine ster. En dat vinden deze Noorse viezerikken maar wat lekker. Een anale droomreis - and then some! 4,5 ster

Inderdaad glampunk op zijn nichterichts en smerigst tegelijkertijd. Deze asscobra's spelen punkrock met scheurende rock 'n' roll gitaren en componeren liedjes met een hoog meezinggehalte.

Killeralbum! Knijp de billen alvast samen voor alle zekerheid, neem een halve liter in de hand en fistbangen maar.

Samen met "ass cobra" het absolute beste van deze noorse relnichten, nog net iets beter zelfs vind ik door de toevoeging van chris summers en euroboy. Hardrockriffs gemixt met brutale punk en niet te vergeten de machtige gitaarsolos van euroboy. Verder strakke drums, warme overdrive bassen en grappige teksten over anale seks, pizza en zelfmoord. een klassieker

De beste plaat van trbnrgo en en in mijn persoonlijke top 10. Wat een heerlijk smerig geluid hebben die gasten toch. Don't Say Motherfucker, Motherfucker klinkt als een stoomlocomotief zonder machinist. Prince of the Rodeo met de solo van Euroboy als een ware rodeo rit en Rendezvous with Anus als een ontmoeting met de kleine bruine ster rrrrrrrawrhhh 5* voor deze sexy sailors!