Depeche Mode - People Are People (1984)

Pop / Electronic
Label: Sire

1. People Are People [Single Version] (3:45)
  2. Now, This Is Fun [Single Version] (3:23)
  3. Love, in Itself (4:21)
  4. Work Hard [Single Version] (4:22)
  5. Told You So (4:27)
  6. Get the Balance Right! [Single Version] (3:13)
  7. Leave in Silence [UK Single Version] (4:00)
  8. Pipeline (6:10)
  9. Everything Counts (In Larger Amounts) (7:20)
Dit album heb ik nog op LP, volgens mij was het voor de Chinese markt of zo. Ik kan me iets herinneren van een Chinese vertaling van de teksten bij dit album.

avatar van Droid
Hmm, ik dacht altijd dat dit album voor de Amerikaanse markt bedoeld was. Mijn versie is van Sire Records, de US distibuteur voor Mute.

avatar van brajoapau
Verzamelaar bedoeld voor de Amerikaanse markt; het platenlabel wou een nieuwe aanpak in hun release beleid omdat het album Construction Time Again niet in de Amerikaanse charts terecht gekomen was; niets nieuw op deze verzamelaar voor de doorwinterde fan, maar wel een leuk hebbedingetje uiteraard.

Ik heb deze gehad, maar dan voor de Japanse markt, met een velletje met daarop de Japanse vertalingen van de nummers.

deric raven schreef:

Heb iemand gekend die elke versie van een album of verzamelaar van Depeche Mode aanschafte, zo ver gaat het toch niet bij me hoor, maar heb wel een beetje spijt dat ik sommige elpees van vroeger weggedaan heb voor een appel en een ei; deze verzamelaar heb ik nog steeds op cd.

Ik heb deze ook van zo'n fanatieke fan over genomen, met tevens verschillende picture discs, hij stapte toen over op cd.
Die picture discs heb ik wel nog, verder alles weg gedaan.
In Duitsland werden die dingen toen veel verkocht, was echt een markt voor.

avatar van brajoapau
Deze cd en nog een aantal remix bootlegs over genomen aan 5 eurootjes het stuk van iemand die geen fan van was van Depeche Mode; niet van plan deze ooit nog weg te doen.