Jennifer Rush - The Power of Jennifer Rush (1991)

Label: Columbia

1. Destiny (3:39)
  2. Heart over Mind (4:10)
  3. Ave Maria (Survivors of a Different Kind) (3:49)
  4. Ring of Ice (3:49)
  5. The Power of Love (6:03)
  6. Higher Ground (4:20)
  7. Flames of Paradise (Duet with Elton John) (4:03)
  8. 25 Lovers (3:39)
  9. I Come Undone (4:07)
  10. Same Heart (Duet with Michael Bolton) (4:16)
  11. If You're Ever Gonna Lose My Love (3:50)
  12. Solitaria Mujer (Keep All the Fires Burning Bright) (4:28)
  13. Vida de Mi Vida (You're My One and Only) (3:41)
avatar van Twinpeaks
De galm die hier soms op zit doet mij soms gillend wegrennen . Ook vind ik haar stem niet heel prettig . Er zal toendertijd gerust een markt voor zijn geweest ,maar anno 2018 klinkt dit toch uitermate gedateerd en klinisch . 2 sterren voor de moeite en een retourtje kringloop

avatar van Mjuman
Twinpeaks schreef:

Als je de moeite neemt dit boek te lezen

ga je er ongetwijfeld anders over denken, met een ferme lach