Cassidy - B.A.R.S.: The Barry Adrian Reese Story (2007)

Label: Full Surface

1. Intro (B.A.R.S. vs. the Hustla) (6:20)
  2. My Drink N' My 2 Step (3:13)

met Swizz Beatz

3. Where My Niggaz At (4:51)
  4. I Will Never Tell (Uh Uh) (4:39)

met Larsiny

5. I Pray (4:56)

met Shiz Lansky

6. Innocent Man (Misunderstood) (4:11)

met Mark Morrison

7. Cash Rules (3:53)

met Bone Thugs-N-Harmony en Eve

8. Leanin' on the Lord (5:07)

met Angie Stone

9. Damn I Miss the Game (3:24)

met Rell

10. Done 4 Me (3:29)
  11. I Get My Paper (4:40)

met Swizz Beatz

12. Take a Trip (3:33)

met Mashonda

13. Celebrate (3:57)

met John Legend

14. All by Myself (5:02)
IIB
Een goed album van cassidy, misschien wel het beste van de man tot op vandaag.

Favorieten:

1)Leanin' on the lord Ft. Angie Stone
2)All By Myself
3)Celebrate Ft. John Legend

avatar van Young_Buck
Het beste album van Cassidy tot nu toe. Goeie nummers zijn My Drink N My 2 Step, Cash Rulez, Celebrate en All By Myself.

tuktak
een uur lang cassidy is iets teveel van het goede. er staan echter best een paar goede tracks op dit album. dit album luister ik maar achterstevoren en stop op de helft, dan is het best een leuk album...
celebrate is weer zo'n heerlijk john legend nummer, alles waar deze man aan mee werkt lijkt warmte en soul uit te stralen.

Goeie album.
Behoort tot de beste van 2007, in mijn opinie.
Echte toppers zijn: Where My Niggas At, Innocent Man (Misunderstood), I Will Never Tell ( Uh Uh) en All By Myself.
Cassidy is een goeie lyricist.
Echt een aanrader.

avatar van mootje
Deze album is echt super vooral Don 4 Me moet je zeker beluisteren het is misschien niet een clubhit maar ik vind dat de mooiste liedje van het album en daarna My drink N'my 2step,Iwill never tell en innocent man zijn echt toppers en de rest is ook echt heel mooi dus een dikke 5*

Dit is nog niet men defenitieve score. Maar nu al zeer onder de indruk:)

De eerste 5 nummers vind ik niet echt overtuigend maar vanaf daarna vind ik dat er super nummers bij zitten en daarom zeker en vast een dikke 5/5

SSS
verhenne schreef:

Hoe geloofwaardig is dit, de eerste 5 nummers (24 minuten in totaal) niet overtuigend vinden en daarna maar een aantal super nummers horen maar dan toch een 5 geven?

Ik vind I Will Never Tell (Uh Uh), Innocent Man (Misunderstood), Leanin' on the Lord en Damn I Miss the Game goede tracks maar ik moet alles nog even goed besluiteren, ik snap eigenlijk niet dat My Drink N' My 2 Step de eerste single was.

avatar van mootje
My Drink N' My 2 Step
Innocent Man (Misunderstood)
Take a Trip
Done 4 Me
Damn I Miss the game
I Pray
Dit zijn echt hele mooie liedjes de rest is ook mooi maar deze liedjes vind ik de mooiste en de flow van Cassidy is echt te erg.

Lil Bizzy Bone
Op Cash Rules doet Cassidy BTNH's flow na, net als Biggie dat doet op Notorious Thugs. KUT NUMMER!!!!!!!!!!!!!!!

SSS
Heb je de featuring gezien op Cash Rules? Naast Eve ook Bone Thugs-n-Harmony... of bedoel je dat niet met BTNH!?

Harco
Kleine verrassing. Ik had een album à la I'm a Hustla (de track dan) verwacht. Dit klinkt echter nog allemaal redelijk volwassen.

Mezelf
Ik vind I'm A Hustla veel beter, ik kan dit niet waarderen om de één of andere reden. Daarom stem ik ook maar niet.

Ik vind dit echt niet zo goed... Het past precies allemaal niet bij elkaar, hij doet z'n ding wel maar één: betere producties, of toch dat bij hem passen? Hij brengt zeker een verhaal over maar als de beat niet overkomt dan wil ik het niet horen.

Ik kan het niet apprecieren gewoon, daarom een 2.5

E.Norton
Weten jullie zeker dat dit wel de juiste song-volgorde is ? Ik heb een hele ander voor me namelijk

Maja dit is vast de officiele

avatar van jelmer19
Is al een poosje geleden dat ik deze heb gehoord maar vandaag maar weer eens opgezet. Album is niet eens zo slecht al velen zullen denken. Natuurlijk moet er wel eens geskipt worden door nummers als My Drink N' My 2 Step maar toch staan er ook positieve tracks op dit album. De eerste 4 nummers moet je gewoon overslaan. Daarna komen met nummers als Innocent , Leanin' on the Lord , Damn I Miss the Game , Done 4 Me , Celebrate en vooral de afsluister All by Myself nog best wat vermakelijke tracks. Daardoor 3,5 sterren

avatar van Rhythm & Poetry
Na een meer dan dramatisch begin, inderdaad de eerste 4 nummers, is het voor Cassidy een hele opgave dit weer recht te zetten. Zijn raps blijven oninteressant, maar de producties zijn zeer zeker niet verkeerd. I Pray en Innocent zijn mooie rustige nummers. Qua flow is het allemaal ook niet echt bijzonder een gemiddelde rapper. Angie Stone, John Legend en Rell geven goede gastbijdrages.

Teflon-Don
Eigenlijk zou Cassidy al die fame moet krijgen ipv Lil Wayne en T.I.

Hij is tenminste niet zo verklooide bounce-rapper als je me begrijpt

1,5
Rhythm & Poetry schreef:

Cassidy vind ik meer dan een gemiddelde rapper.
Zijn eerste album vond ik ook niet heel geweldig, maar hij heeft wel degelijk het talent. Maar net als vele anderen is dit met name te vinden bij features, wat ik overigens wel vaker jammer vind bij meerdere artiesten.

avatar van Rhythm & Poetry
Dan heb ik het nog alleen maar over zijn stem, want eigenlijk is die al onder gemiddeld in mijn ogen. Lyricaal is het dramatisch, maar zijn er mainstream nog een aantal artiesten die een stuk minder zijn.

1,5
Dit album is inderdaad schijt.. Z'n eerst vond ik zelfs nog stukken beter.
Semi-R&B album.. Past niet bij Cassidy..
Harde beats met harde punches is what he needs.