Juggaknots - Use Your Confusion (2006)

Label: Amalgam

1. Here Comes... (1:28)
  2. Hey (3:00)
  3. Namesake (5:32)
  4. Leon Phelps (3:29)
  5. Strip Joint (4:07)
  6. Liar, Liar (4:03)

met Wordsworth

7. Use Your Confusion (4:22)
  8. Smile (3:37)

met Castro

9. New $$$ (3:44)
  10. Vows (3:38)

met Slick Rick

11. Daddy's Little Girl (4:07)
  12. 30 Something (4:13)

met Sadat X

13. Movin' the Chains (3:29)
  14. Never (3:32)

met Nine

15. Crazy 8's (3:33)

met J-Treds, Jax, Che Logan, Shay Login, Pop, Rob-O, John Robinson, Sub Con, Big Tone en Wordsworth

avatar van hiphopmaster
Wow, wat valt dit smerig tegen. Na hun eerste album had ik hoge verwachtingen van dit album, maar nogmaals......wat valt dit tegen.

Here Comes is nog wel een donkere, strakke opener.
Ook Namesake is wel een lekkere track. Leon Phelps, Never en Smile gaan ook nog wel. Maar nummers zoals Vows, Strip Joint, Liar Liar en Hey zijn echt verschrikkelijk. De titelsong begint nogal veelbelovend, maar producer Buddy Slim verkracht het nummer ter plekke na een paar seconden.

Breeze is normaal gesproken wel één van mijn favoriete rappers, maar dit is niet zijn sterkste optreden. Ook voor de vrouwelijke rapper is een grotere rol weggelegd. Niet echt succesvol.
Wellicht met wat zorgvuldiger gekozen producers/producties had het nog wel iets kunnen worden, maar ze hebben hun eigen 'verwarring' iets te zwaar laten gelden. Een magere 2*!

Harco
Sub-Con, die meedoet op Crazy 8's is echt een coole gozer. Heb met hem gepraat toen hij voor de Fat Beats in NY zijn album stond te verkopen (en heb zijn album ook gekocht).

Rene1979
Ik vind dit wel cool. Beats zijn prima in orde en ook de rapperts kan ik waarderen. Zal niet zeggen dat het een hoogvlieger is. Maar een 3.5 zeker wel waard.