Ginuwine - The Bachelor (1996)

Hip-Hop / R&B
Label: Epic

1. Intro (1:41)
  2. Pony (5:24)
  3. Tell Me Do U Wanna (5:34)
  4. Holler (5:04)
  5. Hello (4:06)
  6. Lonely Daze (4:55)
  7. Ginuwine 4 Ur Mind (5:22)
  8. Only When Ur Lonely (5:49)
  9. I'll Do Anything / I'm Sorry (4:14)
  10. World Is So Cold (5:02)
  11. When Doves Cry (5:08)
  12. G. Thang (4:29)
  13. 550 What? (6:47)
avatar van Reijersen
Dit vind ik van al zn albums de minst geslaagde. Ginuwine wurmt zich op elk album in een bepaald personage, dit keer the Bachelor, helaas. Erg eentonig en slap gezongen. De beats zijn ook niet om naar huis over te schrijven.

avatar van snoopy
Ik vind pony wel een mooi liedje.

mes-one
Reijersen schreef:
De beats zijn ook niet om naar huis over te schrijven.

De beat van Pony zie ik anders als 1 van de beste van jaren 90...

Over de rest van het album ook weinig te klagen, vind ik.

JyG
Deze remake van When doves cry tilt het album alleen al naar de 3. Pony zorgt ervoor dat het erop blijft en de rest is louter en alleen aanvulling.

avatar van Reijersen
Pony is onderhand een instant classic en cover van Prince's When Doves Cry is inderdaad goed te versmaden. Verder een vooral vocaal eentonig album.

haveman
Slechts 12 stemmen?

Hier weer eens terechtgekomen door RNB topic van Kemm. Ik ga m verhogen naar 4 sterren. Heb hier vaak de liefde op bedreven.

avatar van kemm
voor de Pony van haveman! You, Stallion!

haveman
kemm schreef:
voor de Pony van haveman! You, Stallion!

Ik word er verlegen van.

Niet echt mijn genre maar Pony is een lekker trackje.