zoeken in:
0
flebbie
geplaatst: 9 december 2009, 12:45 uur
Leeds schreef:
Trouwens al het materiaal was al af alvorens de LP of CD release er was. Dus hier is ook al weinig perfectioneren aan.
Trouwens al het materiaal was al af alvorens de LP of CD release er was. Dus hier is ook al weinig perfectioneren aan.
ze hebben diverse stukken voor de cd versie opnieuw opgenomen, oftewel om verder te perfectioneren, heb je de elpee eigenlijk wel gehoord?
Leeds schreef:
Op andere muziekpagina's wordt niet moeilijk gedaan. Geen enkele liefhebber die daarover zit te l*llen.
Op andere muziekpagina's wordt niet moeilijk gedaan. Geen enkele liefhebber die daarover zit te l*llen.
uh..jij bent zelf begonnen met moeilijk doen hier?
Leeds schreef:
P.S. de A en B kant zijn wel degelijk volledig vermeld op de LP beste flebbie.
P.S. de A en B kant zijn wel degelijk volledig vermeld op de LP beste flebbie.
Neen. Op de eerste originele oplage (en daar ging het je toch om) heten de nummers nog Nervous, Sad, Poor... (kant 1) en Bleak, Uncertain, Beautiful... (kant 2), dat is gewoon een feit.
0
geplaatst: 9 december 2009, 13:20 uur
Jazeker. De LP wel. De CD maar enkele malen. Ik geloof niet dat ik hier mee begonnen ben.
Idd, dat is een feit. De 2 tracks noemen zo. Maar je moet verder zoeken dan vind u wel degelijk de onderverdeling terug.
Idd, dat is een feit. De 2 tracks noemen zo. Maar je moet verder zoeken dan vind u wel degelijk de onderverdeling terug.
0
geplaatst: 9 december 2009, 17:30 uur
Leeds schreef:
Trouwens de CD versie staat er helemaal niet tussen, als je deze pagina bekijkt. => http://rateyourmusic.com/release/album/godspeed_you__black_emperor/f♯a♯∞__1995–1997__f2/
Trouwens de CD versie staat er helemaal niet tussen, als je deze pagina bekijkt. => http://rateyourmusic.com/release/album/godspeed_you__black_emperor/f♯a♯∞__1995–1997__f2/
Iets beter kijken zou ik zeggen, want ik zie 'm toch echt staan: op Kranky release 8 juni 1998.
Overigens moet er, nu we toch aan het mierenneuken zijn, ook nog even een oneindig tekentje worden ingevoerd in de titel ipv het woord (infinity).
0
Lukk0
geplaatst: 9 december 2009, 17:37 uur
Ik kom wel weer een keer terug als al dit gedoe over is, dit album heeft echt helemaal niets te maken met wat ik hier in de kast heb staan. Kunnen er eventueel niet twee albums op de site worden gezet, één LP-versie en één CD-versie, speciaal voor de mensen die hier graag een hele exacte verzameling hebben staan van de originele uitgaven en niet van wat 99,8 procent in de kast heeft staan? 

0
geplaatst: 9 december 2009, 17:38 uur
Providence was mijns inziens een beetje het 'probleemnummer' van deze plaat , teveel richtingloos gemeander. Moet ik mijn stem gezien de recente ontwikkelingen nu verhogen? 

0
geplaatst: 9 december 2009, 17:47 uur
Waarschijnlijk niet. Ik weet niet of je de LP ooit gehoord hebt, maar de uitvoering van de diverse passages van de eerste 2 nummers is beduidend minder dan op de CD-versie. De CD-versie staat in m'n top 10, voor de LP-versie zou ik niet op 5 sterren uitkomen.
0
geplaatst: 9 december 2009, 17:53 uur
HammerHead schreef:
Waarschijnlijk niet. Ik weet niet of je de LP ooit gehoord hebt, maar de uitvoering van de diverse passages van de eerste 2 nummers is beduidend minder dan op de CD-versie. De CD-versie staat in m'n top 10, voor de LP-versie zou ik niet op 5 sterren uitkomen.
Waarschijnlijk niet. Ik weet niet of je de LP ooit gehoord hebt, maar de uitvoering van de diverse passages van de eerste 2 nummers is beduidend minder dan op de CD-versie. De CD-versie staat in m'n top 10, voor de LP-versie zou ik niet op 5 sterren uitkomen.
Het was maar een boutade hoor. En neen, ik heb de LP-versie nog niet beluisterd, in feite zou iedereen behalve Kenner Leeds en die andere 4 mensen die de vinyl-versie daadwerkelijk gehoord hebben hun stem nu moeten verwijderen.
0
geplaatst: 9 december 2009, 18:44 uur
HammerHead schreef:
Waarschijnlijk niet. Ik weet niet of je de LP ooit gehoord hebt, maar de uitvoering van de diverse passages van de eerste 2 nummers is beduidend minder dan op de CD-versie. De CD-versie staat in m'n top 10, voor de LP-versie zou ik niet op 5 sterren uitkomen.
Waarschijnlijk niet. Ik weet niet of je de LP ooit gehoord hebt, maar de uitvoering van de diverse passages van de eerste 2 nummers is beduidend minder dan op de CD-versie. De CD-versie staat in m'n top 10, voor de LP-versie zou ik niet op 5 sterren uitkomen.
Heb ik ook. Heb de LP-versie in huis maar draai m nooit...
0
geplaatst: 9 december 2009, 23:43 uur
Inderdaad, blijkbaar is de re-release van de CD toch 1998. Ik weet dat ik op verschillende pagina's zat te zoeken. Wellicht ergens foutief bekeken. Het tekentje ∞ deed precies moeilijk. Ik had het effectief zo doorgegeven maar telkens een foutmelding.
0
geplaatst: 10 december 2009, 00:37 uur
Wellicht moet je de info gewoon op de officiële website van Godspeed zelf zoeken.
0
geplaatst: 10 december 2009, 01:00 uur
Of misschien moeten we gewoon maar eens opnieuw de editie invoeren die zowat iedereen de kast in staan heeft & deze ridicule poging om onze e-penis te vergroten door ons als de ware GY!BE-kenner te profileren maar staken. Common sense lijkt me.
De andere mogelijkheid is om de CD-versie apart in te voeren en tegelijk alle comments & stemmen die hier staan ook naar ginds te verhuizen. Want laten we wel wezen, 99 % van wat hier staat heeft helemaal geen betrekking op de plaat zoals ze nu aangegeven staat.
De andere mogelijkheid is om de CD-versie apart in te voeren en tegelijk alle comments & stemmen die hier staan ook naar ginds te verhuizen. Want laten we wel wezen, 99 % van wat hier staat heeft helemaal geen betrekking op de plaat zoals ze nu aangegeven staat.
0
geplaatst: 10 december 2009, 08:41 uur
HammerHead schreef:
Waarschijnlijk niet. Ik weet niet of je de LP ooit gehoord hebt, maar de uitvoering van de diverse passages van de eerste 2 nummers is beduidend minder dan op de CD-versie. De CD-versie staat in m'n top 10, voor de LP-versie zou ik niet op 5 sterren uitkomen.
Waarschijnlijk niet. Ik weet niet of je de LP ooit gehoord hebt, maar de uitvoering van de diverse passages van de eerste 2 nummers is beduidend minder dan op de CD-versie. De CD-versie staat in m'n top 10, voor de LP-versie zou ik niet op 5 sterren uitkomen.
Hier ook, 4,5* voor de cd-versie, voor de lp-versie twijfel ik tussen 3,5* en 4*.
0
nicoot
geplaatst: 10 december 2009, 09:06 uur
WTH? Dit is dus absoluut niet de versie die ik heb. Waarom is de zwart-witte cd-hoes er niet gewoon opgebleven? Het gaat hier toch om cd's? En de tracks zijn ook al anders. Tijdsduur bij mij: drie nummers = 63:27.
0
geplaatst: 10 december 2009, 11:55 uur
Maar nicoot toch. Deze mume deelt zowel de CD's als de LP's. Praktisch alle platen uit de jaren 50, 60, 70 en 80 zijn LP's.
En deze werd eerst als LP uitgebracht. Daarna in CD uitvoering. Zoals ze hier nu staat klopt het wel degelijk. Dit is werkelijk de enige site waarover zo moeilijk wordt gedaan.
Het zou dan beter zijn ook een CD-versie te plaatsen en deze volledige tam tam te vergeten.
En deze werd eerst als LP uitgebracht. Daarna in CD uitvoering. Zoals ze hier nu staat klopt het wel degelijk. Dit is werkelijk de enige site waarover zo moeilijk wordt gedaan.
Het zou dan beter zijn ook een CD-versie te plaatsen en deze volledige tam tam te vergeten.
0
geplaatst: 10 december 2009, 17:36 uur
Leeds schreef:
Maar nicoot toch. Deze mume deelt zowel de CD's als de LP's. Praktisch alle platen uit de jaren 50, 60, 70 en 80 zijn LP's.
En deze werd eerst als LP uitgebracht. Daarna in CD uitvoering. Zoals ze hier nu staat klopt het wel degelijk. Dit is werkelijk de enige site waarover zo moeilijk wordt gedaan.
Het zou dan beter zijn ook een CD-versie te plaatsen en deze volledige tam tam te vergeten.
Maar nicoot toch. Deze mume deelt zowel de CD's als de LP's. Praktisch alle platen uit de jaren 50, 60, 70 en 80 zijn LP's.
En deze werd eerst als LP uitgebracht. Daarna in CD uitvoering. Zoals ze hier nu staat klopt het wel degelijk. Dit is werkelijk de enige site waarover zo moeilijk wordt gedaan.
Het zou dan beter zijn ook een CD-versie te plaatsen en deze volledige tam tam te vergeten.
Het zou anders wel praktischer zijn om jouw LP-versie apart in te voeren en hier de CD-versie te behouden, gezien zowat alle comments hier wel degelijk betrekking hebben op die CD-versie.
0
geplaatst: 10 december 2009, 23:44 uur
Wel, ik heb het besproken met Herman. Van zodra Herman tijd heeft zal hij kijken voor een, zeg maar, mooie oplossing.
Een belangrijk feit is dat het origineel wel voorrang krijgt. Spijtig dat sommige de LP versie wat afbreken. Ze hebben de LP, maar spelen ze nooit af, of de LP klinkt minder, de hoes is lelijker of het is dit of het is dat. Kortom alle middeltjes zijn goed om de LP versie af te kraken. Als je fan bent, dan moet je hun manier van werken respecteren. Godspeed besliste een LP versie te maken. De plaat was succesvol (raar, enkele vinden de LP maar niets) en door die reden waren ze contractueel verplicht een CD-versie te maken.
De release van de CD was dus inderdaad 1998.
Zelfs Herman heeft bij The United States of America - The United States of America (1968) de originele hoes terug gezet.
Een belangrijk feit is dat het origineel wel voorrang krijgt. Spijtig dat sommige de LP versie wat afbreken. Ze hebben de LP, maar spelen ze nooit af, of de LP klinkt minder, de hoes is lelijker of het is dit of het is dat. Kortom alle middeltjes zijn goed om de LP versie af te kraken. Als je fan bent, dan moet je hun manier van werken respecteren. Godspeed besliste een LP versie te maken. De plaat was succesvol (raar, enkele vinden de LP maar niets) en door die reden waren ze contractueel verplicht een CD-versie te maken.
De release van de CD was dus inderdaad 1998.
Zelfs Herman heeft bij The United States of America - The United States of America (1968) de originele hoes terug gezet.
0
geplaatst: 11 december 2009, 00:17 uur
Leeds schreef:
Spijtig dat sommige de LP versie wat afbreken. Ze hebben de LP, maar spelen ze nooit af, of de LP klinkt minder, de hoes is lelijker of het is dit of het is dat. Kortom alle middeltjes zijn goed om de LP versie af te kraken. Als je fan bent, dan moet je hun manier van werken respecteren. Godspeed besliste een LP versie te maken. De plaat was succesvol (raar, enkele vinden de LP maar niets) en door die reden waren ze contractueel verplicht een CD-versie te maken.
Spijtig dat sommige de LP versie wat afbreken. Ze hebben de LP, maar spelen ze nooit af, of de LP klinkt minder, de hoes is lelijker of het is dit of het is dat. Kortom alle middeltjes zijn goed om de LP versie af te kraken. Als je fan bent, dan moet je hun manier van werken respecteren. Godspeed besliste een LP versie te maken. De plaat was succesvol (raar, enkele vinden de LP maar niets) en door die reden waren ze contractueel verplicht een CD-versie te maken.
Niemand kraakt hier de LP versie af, maar het merendeel is ermee eens dat de CD-versie stukken beter is. GYBE! ook, anders hadden ze de nummers wel gelaten zoals ze waren. En deze discussie heeft al helemaal niets te maken met respect of hun manier van werken.
Maar goed, ik bemoei me er niet meer mee, het gaat nergens over.
0
geplaatst: 11 december 2009, 00:23 uur
Leeds schreef:
Een belangrijk feit is dat het origineel wel voorrang krijgt. Spijtig dat sommige de LP versie wat afbreken. Ze hebben de LP, maar spelen ze nooit af, of de LP klinkt minder, de hoes is lelijker of het is dit of het is dat. Kortom alle middeltjes zijn goed om de LP versie af te kraken.
Een belangrijk feit is dat het origineel wel voorrang krijgt. Spijtig dat sommige de LP versie wat afbreken. Ze hebben de LP, maar spelen ze nooit af, of de LP klinkt minder, de hoes is lelijker of het is dit of het is dat. Kortom alle middeltjes zijn goed om de LP versie af te kraken.
Dat het om de LP afkraken gaat is echt de grootste onzin die ik hier lees, het gaat er gewoon om dat het gewoon mindere opnamen zijn, als dit de cd-versie was geweest en de andere de LP-versie had men de LP versie beter gevonden.
Feit is en blijft dat de tracklist zoals die hier staat eigenlijk niks te maken heeft met wat ik van dit album ken... En dan boeit het me niks of het nou op LP is uitgebracht, op mp3, op cd of voor mijn part op 4 casettebandjes die parallel afgespeeld dienen te worden...
Het gaat er gewoon om dat het zo totaal onduidelijk en onherkenbaar wordt..
Een belangrijk feit is dat het origineel wel voorrang krijgt.
Een regel is iets anders dan een feit hoor
0
geplaatst: 11 december 2009, 02:07 uur
Ik denk dat inderdaad normaal gesproken het origineel voorrang hoort te krijgen. Maar in dit geval staat:
A) De plaat al zó lang op deze manier op de site.
B) Hebben veel meer mensen de CD versie dan de LP variant.
C) Heeft eigenlijk vrijwel niemand er voordeel aan om het te veranderen.
Ik denk daarom dat i.v.m. redelijkheid/billijkheid men wel kan aannemen dat het een beter idee zou zijn om gewoon de oude cover te gebruiken, ook al is dat tegen de 'regels' in. No offense.
A) De plaat al zó lang op deze manier op de site.
B) Hebben veel meer mensen de CD versie dan de LP variant.
C) Heeft eigenlijk vrijwel niemand er voordeel aan om het te veranderen.
Ik denk daarom dat i.v.m. redelijkheid/billijkheid men wel kan aannemen dat het een beter idee zou zijn om gewoon de oude cover te gebruiken, ook al is dat tegen de 'regels' in. No offense.
0
geplaatst: 11 december 2009, 07:04 uur
Leeds schreef:
De plaat was succesvol (raar, enkele vinden de LP maar niets) en door die reden waren ze contractueel verplicht een CD-versie te maken.
De release van de CD was dus inderdaad 1998.
De plaat was succesvol (raar, enkele vinden de LP maar niets) en door die reden waren ze contractueel verplicht een CD-versie te maken.
De release van de CD was dus inderdaad 1998.
Als de LP-versie voor de jongens en meisjes van GY!BE zelf de heilige graal ware geweest hadden ze die wel integraal op CD geflikkerd, of in het geval dat Kranky moeilijk zou doen de eerste 2 nummers enigszins herwerkt zonder daarom een nieuw nummer toe te voegen die de volledige speelduur zowat verdubbelt. Gaat hier duidelijk om wel wat meer dan een contractueel verplicht nummertje met providence als 'bonustrack'.
0
geplaatst: 11 december 2009, 11:16 uur
Dan stel ik mij gewoon de vraag waarom het op andere site's wel lukt maar hier niet.
Inderdaad, de stomste dingen zijn goed om deze LP af te kraken The Scientist. Dus absoluut geen onzin. Ofwel kan je niet meer lezen. Maar aan u leeftijd is dat niet meer dan normaal. Je hebt nooit echt de LP gekent zoals je ze zou moeten kennen. Je sloeg dikwijls compleet naast de bal over het post-rock genre.
Maar dat is u allemaal vergeven.
Morinfen stelde voor om eveneens de CD versie er bij te plaatsen. Bij deze moeilijkheden hier op mume zou dat misschien welkom zijn.
Inderdaad, de stomste dingen zijn goed om deze LP af te kraken The Scientist. Dus absoluut geen onzin. Ofwel kan je niet meer lezen. Maar aan u leeftijd is dat niet meer dan normaal. Je hebt nooit echt de LP gekent zoals je ze zou moeten kennen. Je sloeg dikwijls compleet naast de bal over het post-rock genre.
Maar dat is u allemaal vergeven.
Morinfen stelde voor om eveneens de CD versie er bij te plaatsen. Bij deze moeilijkheden hier op mume zou dat misschien welkom zijn.
0
geplaatst: 11 december 2009, 11:45 uur
In dat geval lijkt het me beter deze terug te corrigeren naar de CD-versie en de LP-versie apart toe te voegen. Anders gaan alle stemmen verloren en dat kan al helemaal niet de bedoeling zijn.
Idealitair zouden we hier meerdere uitgaven kunnen weergeven, maar dat is technisch niet mogelijk helaas.
Misschien ga ik even voorbij aan eerdere discussie, maar dit is wat ik van de feiten maak:
1993: GYBE! neemt 2 nummers op
1997: Constellation brengt deze uit op vinyl (in beperkte oplage).
Tracklisting van deze lp is als volgt:
Nervous, Sad, Poor
Bleak, Uncertain, Beautiful
1998: LP komt terecht bij Kranky, die aanbieden de plaat opnieuw uit te geven op CD. GYBE! neemt de plaat vervolgens opnieuw op en reorganiseert en herarrangeert de nummers. De CD-versie bevat nu 3 tracks. De al bestaande 2 tracks zijn ook wat veranderd, zo belandden stukken uit Bleak, Uncertain, Beautiful in zowel de nieuwe tracks East Hastings als Providence. Je ziet dit ook wel terug aan de tracktijden: die verschillen nogal tussen de corresponderende cd- en vinyl-tracks.
Gezien dit laatste feit acht ik het wel verantwoord de LP-versie apart toe te voegen, aangezien het niet te doen is de LP-versie en CD-versie in 1 toevoeging te verenigen. Met het weergeven van de LP-versie doe je de CD-versie te kort en vice versa.
Ik zal deze alvast terug corrigeren, wie zich geroepen voelt mag wat mij betreft de LP-versie toevoegen (of ik doe het zelf dit weekend).
Idealitair zouden we hier meerdere uitgaven kunnen weergeven, maar dat is technisch niet mogelijk helaas.
Misschien ga ik even voorbij aan eerdere discussie, maar dit is wat ik van de feiten maak:
1993: GYBE! neemt 2 nummers op
1997: Constellation brengt deze uit op vinyl (in beperkte oplage).
Tracklisting van deze lp is als volgt:
Nervous, Sad, Poor
Bleak, Uncertain, Beautiful
1998: LP komt terecht bij Kranky, die aanbieden de plaat opnieuw uit te geven op CD. GYBE! neemt de plaat vervolgens opnieuw op en reorganiseert en herarrangeert de nummers. De CD-versie bevat nu 3 tracks. De al bestaande 2 tracks zijn ook wat veranderd, zo belandden stukken uit Bleak, Uncertain, Beautiful in zowel de nieuwe tracks East Hastings als Providence. Je ziet dit ook wel terug aan de tracktijden: die verschillen nogal tussen de corresponderende cd- en vinyl-tracks.
Gezien dit laatste feit acht ik het wel verantwoord de LP-versie apart toe te voegen, aangezien het niet te doen is de LP-versie en CD-versie in 1 toevoeging te verenigen. Met het weergeven van de LP-versie doe je de CD-versie te kort en vice versa.
Ik zal deze alvast terug corrigeren, wie zich geroepen voelt mag wat mij betreft de LP-versie toevoegen (of ik doe het zelf dit weekend).
0
geplaatst: 11 december 2009, 11:58 uur
Leeds schreef:
Inderdaad, de stomste dingen zijn goed om deze LP af te kraken The Scientist. Dus absoluut geen onzin. Ofwel kan je niet meer lezen. Maar aan u leeftijd is dat niet meer dan normaal. Je hebt nooit echt de LP gekent zoals je ze zou moeten kennen. Je sloeg dikwijls compleet naast de bal over het post-rock genre.
Maar dat is u allemaal vergeven.
Inderdaad, de stomste dingen zijn goed om deze LP af te kraken The Scientist. Dus absoluut geen onzin. Ofwel kan je niet meer lezen. Maar aan u leeftijd is dat niet meer dan normaal. Je hebt nooit echt de LP gekent zoals je ze zou moeten kennen. Je sloeg dikwijls compleet naast de bal over het post-rock genre.
Maar dat is u allemaal vergeven.
Sorry, maar jij begint zelf door de CD-versie een "re-release met wat bonusmateriaal." te noemen. Niemand kraakt hier de LP an sich af, laten we de discussie zakelijk houden en niet met zulke zielige opmerkingen aan komen zoals jij hierboven doet.
0
geplaatst: 11 december 2009, 13:16 uur
Er is niet veel mis met een re-release en wat bonus materiaal. Ik heb zelf de CD versie gekocht en ze is zeker goed. Zielige bedoelingen heb ik niet. Goed dan. De meeste hebben nu eenmaal de CD-versie. Eveneens begrijp ik het protest. Los van het origneel vind ik het niet slecht om de CD versie terug boven te halen.
Ik was degene die de LP versie voorstelde aan de crew. Deze werd goedgekeurd zo blijkt. Indien de gegevens niet verandert zijn tegen vanavond, dan zal ik mits toestemming een CD en LP variant op mume zetten. Ik weet niet of beide op het reguliere mag staan. In theorie wel. Ik zal zien wat er al veranderd is.
Enigzins lijkt me de LP toevoeging bij deze van de CD wel mogelijk. Dan kan ik track 4 en 5 als sterretje gebruiken en het label van Kranky naar Kranky, Constellations Records veranderen. De hoes mag terug de zwarte zijn omdat de eerste 500 LP's dezelfde hoes hebben als dat van de CD.
Ik was degene die de LP versie voorstelde aan de crew. Deze werd goedgekeurd zo blijkt. Indien de gegevens niet verandert zijn tegen vanavond, dan zal ik mits toestemming een CD en LP variant op mume zetten. Ik weet niet of beide op het reguliere mag staan. In theorie wel. Ik zal zien wat er al veranderd is.
Enigzins lijkt me de LP toevoeging bij deze van de CD wel mogelijk. Dan kan ik track 4 en 5 als sterretje gebruiken en het label van Kranky naar Kranky, Constellations Records veranderen. De hoes mag terug de zwarte zijn omdat de eerste 500 LP's dezelfde hoes hebben als dat van de CD.
0
geplaatst: 11 december 2009, 13:28 uur
De tracks die hierboven staan, staan niet in deze vorm op de LP. En de tracks van de LP staan ook niet op de CD.
De LP-tracks als bonustracks toevoegen lijkt me onzin, er is geen enkele release waarop zowel de LP als de CD-tracks staan.
Ik zou zeggen: laat het rusten en accepteren de zaken zoals ze nu zijn.
De LP-tracks als bonustracks toevoegen lijkt me onzin, er is geen enkele release waarop zowel de LP als de CD-tracks staan.
Ik zou zeggen: laat het rusten en accepteren de zaken zoals ze nu zijn.
0
geplaatst: 11 december 2009, 14:17 uur
Leeds schreef:
Inderdaad, de stomste dingen zijn goed om deze LP af te kraken The Scientist. Dus absoluut geen onzin. Ofwel kan je niet meer lezen. Maar aan u leeftijd is dat niet meer dan normaal. Je hebt nooit echt de LP gekent zoals je ze zou moeten kennen.
Inderdaad, de stomste dingen zijn goed om deze LP af te kraken The Scientist. Dus absoluut geen onzin. Ofwel kan je niet meer lezen. Maar aan u leeftijd is dat niet meer dan normaal. Je hebt nooit echt de LP gekent zoals je ze zou moeten kennen.
Hahaha
... je zou mijn platenkast eens moeten zien.... maar het gaat puur om de inhoud die minder is, het maakt niet uit waar het op staat... Ik snap niet waarin jij leest dat mensen de LP afkraken omdat het een LP is, het gaat puur om de inhoud.
0
Kosinski
geplaatst: 13 december 2009, 19:14 uur
Kunnen we misschien die vorige omschrijving weer in ere herstellen en ophouden met dat steeds maar weer wijzigen van informatie. En als die titel dan zonodig moet bestaan uit nieuwe hokjes en puntjes in plaats van F # A # (Infinity) wijzig dan ook die groepsnaam eens in Godspeed You ! Black Emperor.
De groepsnaam is een bevel, het uitroepteken staat dus achter You en nu dus verkeerd.
F # A # (Infinity) MOET TERUG !!
De groepsnaam is een bevel, het uitroepteken staat dus achter You en nu dus verkeerd.
F # A # (Infinity) MOET TERUG !!
* denotes required fields.
