menu

De Site / Algemeen / Musicmeter Rotatielijst op Spotify

zoeken in:
avatar van Roots1968
Hallo, ik heb op Spotify een playlist aangemaakt, omdat ik het lekker vind om een beetje een beeld te krijgen van wat er zoal in de Rotatielijst staat.
Ik heb, op volgorde van de rotatielijst, van elke cd die erin staat een nummer in de playlist gezet. Mijn bedoeling is om hem minimaal 1x per week te updaten.
Dit is de link naar de playlist: Musicmeter Rotatielijst on Spotify - open.spotify.com

avatar van Fathead
Leuk idee!

ohmusica
Dit is wel zó handig. Je kan ook gelijk doorklikken naar het hele album. Dank.

avatar van Roots1968
Inmiddels ruim een week bezig de playlist. De praktijk wijst uit dat ik hem, vooralsnog, dagelijks ververs. Vind het zelf heerlijk om op te zetten, want de muziek in de lijst is heel divers.

avatar van Roots1968
Zoals hierboven beschreven ververs ik dagelijks mijn Rotatielijst playlist op Spotify. Dat ben ik mijn 40 volgers wel verplicht ?
Nu valt me de laatste dagen op dat de rotatielijst niet wijzigt. Is dat jullie ook opgevallen?

avatar van Kramer
Dat lijkt me niet zo vreemd. Leuk initiatief trouwens, ik ontdek het nu pas - ik zal de lijst eens even volgen.

avatar van herman
Roots1968 schreef:
Zoals hierboven beschreven ververs ik dagelijks mijn Rotatielijst playlist op Spotify. Dat ben ik mijn 40 volgers wel verplicht ?
Nu valt me de laatste dagen op dat de rotatielijst niet wijzigt. Is dat jullie ook opgevallen?

Die zou wel elke dag moeten wijzigen. Anders moet je het hier even melden:
Het grote feedback / opmerkingen topic #2

avatar van E-Clect-Eddy
Leuk initiatief.

Vraagje over de selectiecriteria van de nummers, hoe bepaal je die?

populairste single, favoriete albumtrack volgens MuMe-stemmen of je persoonlijke favoriet?

avatar van Roots1968
E-Clect-Eddy schreef:
Leuk initiatief.

Vraagje over de selectiecriteria van de nummers, hoe bepaal je die?

populairste single, favoriete albumtrack volgens MuMe-stemmen of je persoonlijke favoriet?


In eerste instantie koos ik inderdaad de favoriete albumtrack volgens MuMe-stemmen, maar inmiddels ga ik wat meer random te werk. Ik probeer in ieder geval met enige regelmaat te wisselen. Sommige albums staan langere tijd in de rotatielijst en dan vind ik het leuk om af en toe weer wat andere nummers te horen.

avatar van Roots1968
herman schreef:
(quote)

Die zou wel elke dag moeten wijzigen. Anders moet je het hier even melden:
Het grote feedback / opmerkingen topic #2


Ik houd het nog even in de gaten. De laatste 3 dagen is hij al hetzelfde, als het na een paar dagen nog zo is, meld ik het.

avatar van Arrie
Roots1968 schreef:
(quote)


Ik houd het nog even in de gaten. De laatste 3 dagen is hij al hetzelfde, als het na een paar dagen nog zo is, meld ik het.

Ik heb het voor je gemeld (het leek deel uit te maken van een breder probleem), en hij is nu ververst!

avatar van Roots1968
Arrie schreef:
(quote)

Ik heb het voor je gemeld (het leek deel uit te maken van een breder probleem), en hij is nu ververst!


Super, dank voor je melding! Heb de playlist gelijk aangepast ?

avatar van Rudi S
Ben nu ook een volger, erg tof dit

avatar van PB 82
Perfect !

avatar van Tom Traubert
Gaaf zeg!

avatar van SirChenque
Excuses, wellicht niet de juiste plek, maar ben nieuw op MuMe: vraag me af wáár ik het beste aandacht kan vragen voor een Spotify playlist welke ik onder de aandacht wil brengen? Is daar een speciale plek voor op het forum, kan werkelijk niets hierover vinden. Alvast bedankt voor de tip(s)! En ja, ik volg de MuMe playlist op Spotify ook

ohmusica
SirChenque schreef:
Excuses, wellicht niet de juiste plek, maar ben nieuw op MuMe: vraag me af wáár ik het beste aandacht kan vragen voor een Spotify playlist welke ik onder de aandacht wil brengen? Is daar een speciale plek voor op het forum, kan werkelijk niets hierover vinden. Alvast bedankt voor de tip(s)! En ja, ik volg de MuMe playlist op Spotify ook


Er is geen centrale plek en Musicmeter heeft zelf ook geen account op Spotify voor specifieke afspeellijsten, het is aan ieder om hier iets op te verzinnen. Musicmeter is nog van het pré-streaming tijdperk. Misschien iets voor de nieuwe eigenaar.

avatar van SirChenque
Dank voor je reactie. Zal ik dan maar een nieuw onderwerp aanmaken voor gebruikers van het forum die eigen gemaakte afspeellijsten (of andermans lijsten) op Spotify om de aandacht willen brengen?


avatar van Roots1968
Is er een issue bekend met de Rotatielijst? Ik verwerk de lijst dagelijks in mijn MusicMeter Rotatielijst playlist op Spotify (https://open.spotify.com/user/roots1968/playlist/21HZSrnREgl3TZxddjcIFm?si=rUo3UVjXQ_WlvrW_LrdvXw). De laatste 3 dagen lijkt het erop dat de lijst op MusicMeter niet wordt ververst.

avatar van Roots1968
Roots1968 schreef:
Is er een issue bekend met de Rotatielijst? Ik verwerk de lijst dagelijks in mijn MusicMeter Rotatielijst playlist op Spotify (https://open.spotify.com/user/roots1968/playlist/21HZSrnREgl3TZxddjcIFm?si=rUo3UVjXQ_WlvrW_LrdvXw). De laatste 3 dagen lijkt het erop dat de lijst op MusicMeter niet wordt ververst.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:00 uur

geplaatst: vandaag om 03:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.